از روزهای پایانی تابستان لذت ببرید، چون زمستان سختی در راه است!

نسخه کانادایی نشریه Old Farmer’s Almanac به‌ تازگی آخرین پیش‌بینی زمستان ۲۰۲۵ را منتشر کرده. در این گزارش آمده است که زمستان سختی در انتظار ساکنان آنتاریو است. 

امسال آنتاریو تابستان نسبتا گرمی را از سر گذراند. حالا کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که آنتاریو یک زمستان سخت با برف و یخبندان شدید پیش‌رو داشته باشد. 

طبق این پیش‌بینی، زمستان امسال، اهالی بیشتر مناطق آنتاریو دمایی سردتر از حد معمول را تجربه خواهند کرد و در جنوب آنتاریو نیز بالاتر از حد میانگین برف خواهد بارید.

زمستان امسال به صورت رسمی (از نظر وضعیت قرارگیری زمین در مدار) همزمان با «انقلاب زمستانی» در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. 

با وجود اینکه بیشتر استان‌های کانادا زمستان معتدلی در پیش خواهند داشت اما ساکنان آنتاریو قرار است برف سنگین و یخبندان را تجربه کنند. بر اساس این گزارش، هوای سرد و بارش‌های سنگین برف، بیشتر بر آنتاریو و شرق منیتوبا متمرکز خواهند بود. 

توصیه می‌شود ساکنان آنتاریو از روزهای زیبای باقیمانده تابستان و همچنین پاییز رنگارنگ نهایت استفاده را ببرند چون زمستان سختی در راه است.

بیش از دویست سال است که نشریه Farmer’s Almanac منتشر می‌شود و وضعیت هوای ماه ها و فصول مختلف را در آمریکا و کانادا پیش بینی می‌کند و اکثر اوقات هم پیش بینی‌ها درست است، اما گاهی هم غلط از آب در می‌آیند.