آغاز اعتصاب کارمندان دو شرکت ریلی کانادا و تاثیر آن بر روی سرویس‌دهی GO Transit

کارکنان شرکت ریلی Canadian Pacific, Kansas City از بامداد امروز پنجشنبه ۲۲ آگست اعتصاب خود را آغاز کردند. قرار بود اگر تا نیمه‌شب چهارشنبه ۲۱ آگست بین اتحادیه نماینده کارکنان این شرکت و مدیران شرکت توافقی حاصل نشود، اعتصاب آغاز شود.

به این ترتیب، بیش از ۹ هزار کارمند دو شرکت ریلی اصلی CPKC و CN Rail اعتصاب خود را شروع کرده‌اند. CN Rail هم قبلا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که اگر توافق صورت نگیرد، به اعتصاب می‌پیوندد.

پیش از این مترولینکس گفته بود که این اعتصاب‌، تاثیری بر اکثر خطوط GO Transit نخواهد داشت اما GO Train در خط میلتون و همچنین همیلتون به طور موقت سرویس‌دهی را متوقف خواهند کرد.

همچنین به گفته مترولینکس، UP Express و سایر خطوط GO تحت‌تاثیر اعتصاب قرار نگرفته‌اند. مترولینکس به کسانی که احتمالا در خط میلتون دچار مشکل شده‌اند، توصیه کرده از سایر گزینه‌های محلی برای رفت‌وآمد استفاده کنند یا خود را به خطوط GO Transit در لیک‌شور غربی یا کیچنر برسانند.

افرادی که در همیلتون با مشکل مواجه شده‌اند هم می‌توانند از ایستگاه Aldershot GO به عنوان راه جایگزین استفاده کنند و یا اینکه به سرویس GO Bus در Route 16 مراجعه کنند.

این اعتصاب ریلی تاثیر بسیار قابل‌توجهی بر حمل‌ونقل کالا در سراسر کشور دارد.