دستگیری یک نفر در رابطه با مرگ متیو پری

طبق گفته‌های یکی از مقامات پلیس که هویت خود را به دلیل حساسیت پرونده فاش نکرده، تا کنون حداقل یک نفر در رابطه با مرگ متیو پری (بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال فرندز) دستگیر شده است. 

او به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته که قرار است جزئیات بیشتری راجع به این پرونده در کنفرانس لس‌آنجلس در اواخر روز پنجشنبه ۱۵ آگست به اطلاع عموم برسد.

پیکر بی‌جان متیو پری ۵۴ ساله در تاریخ ۲۸ اکتبر سال گذشته توسط دستیارش در استخر خانه‌اش پیدا شد. نتایج کالبدشناسی نشان می‌دهد که در خون متیو پری در زمان مرگ، مقادیر زیادی کتامین وجود داشته که از نظر پزشکی فقط در زمان جراحی این مقدار از دارو برای بیهوشی استفاده می‌شود. 

این دارو عموما برای مصارف بیهوشی و درمان افسردگی و اضطراب کاربرد دارد. اطرافیان متیو پری نیز اظهار داشته‌اند که او تحت درمان افسردگی با کتامین بوده.

اما روانپزشک متیو پری گفته که او بیش از یک هفته قبل از مرگش کتامین دریافت کرده و چون کتامین پس از مصرف به سرعت متابولیزه می‌شود، نمی‌توان سطح بالای کتامین در بدن او را با داروهای مصرفی در یکی دو هفته قبل مرتبط دانست. 

لازم به ذکر است که متیو پری همزمان تحت درمان‌های روانپزشکی و جراحی بوده است و این امر به پیچیدگی پرونده و تعداد مظنون‌ها دامن زده. تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.