افزایش حقوق و مزایای کارکنان والمارت کانادا

فروشگاه زنجیره‌ای والمارت کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرده که دستمزد حدود ۴۰ هزار نفر از کارکنان این مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد و برای این منظور، ۵۳ میلیون دلار بودجه هزینه شده است.

والمارت کانادا همچنین اعلام کرده پاداش و بونِس تشویقی سالانه کارکنان را نیز متناسب با عملکرد شعبه‌ای که در آن کار می‌کنند، افزایش خواهد داد.

از دیگر مزایایی که قرار است به کارکنان والمارت کانادا تعلق بگیرد: دسترسی شبانه‌روزی در کل هفته به خدمات درمانی مجازی، طرح بازنشستگی با تقسیم سود معوقه (Deferred Profit-Sharing Retirement Plan) و برنامه خرید سهام با تخفیف.

همچنین کارکنان والمارت از یک تخفیف ۱۰ درصدی برای اقلام گروسری و برخی دیگر از کالاهای عمومی در فروشگاه‌های والمارت (و همچنین برای خرید آنلاین از وب‌سایت این فروشگاه) بهره‌مند خواهند شد.

طبق اعلام جدید فروشگاه والمارت کانادا، این شرکت بر روی ارتقاء دیوایس‌های کاری دیجیتال کارمندان نیز سرمایه‌گذاری کرده تا سرویس‌دهی به مشتریان تسریع شود. 

ماه گذشته والمارت کانادا از به کارگیری تکنولوژی جدیدی به نام digital shelf labels یا DSls در فروشگاه‌هایش خبر داده بود و گفته بود این تکنولوژی جدید برای قیمت‌زنی روی اجناس تا سال ۲۰۲۶ در ۲۳۰۰ شعبه والمارت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در اوایل ماه جولای نیز والمارت در همه شعب کانادای خود «ساعات آرام برای خرید» را معرفی کرد تا نیازهای افرادی که حساسیت‌های خاص حسی دارند (مثل حساسیت شدید به نور یا صدا یا ازدحام) مدنظر گرفته شود. 

والمارت بیش از ۴۰۰ شعبه در کانادا دارد و اگر مایل به استخدام در شعب این فروشگاه هستید، صدها موقعیت شغلی در سراسر کانادا در دسترس است که می‌توانید با مراجعه به لینک زیر از آنها مطلع شوید یا برای آنها اقدام کنید:

 

careers.walmart.ca