بزرگترین نمایش هوایی کانادا ۳۱ آگست تا ۲ سپتامبر در تورنتو برگزار می‌شود

آسمان تورنتو قرار است میزبان هفتاد و پنجمین رویداد «Canadian International Air Show» باشد. این رویداد بین‌المللی از ۳۱ آگست تا ۲ سپتامبر در Marilyn Bell Park تورنتو برگزار خواهد شد. 

نمایش هوایی بین‌المللی کانادا قدیمی‌ترین نمایش هوایی آمریکای شمالی است. مسئولان برگزاری وعده داده‌اند که امسال دو نمایش هیجان‌انگیز و نفس‌گیر از اسکادران هوایی Snowbirds و Red Arrows در این رویداد اجرا خواهد شد. 

علاوه بر تماشای چند مانور نمایشی در آسمان، امکان بازدید نزدیک از هواپیماها و بررسی فناوری و مهندسی ساخت آنها به همراه تجربه خلبانی نیز فراهم است که باید برای آن بلیت جداگانه تهیه کنید.

در پایان نمایش‌ها، می‌توانید از غرفه‌ها خوراکی یا نوشیدنی بخرید و یا در رویداد CNE شرکت کنید و از فودتراک‌ها و غرفه‌ها خرید کنید. توجه داشته باشید که در بعضی از پلن‌های بلیت نمایش هوایی، ورودی CNE هم در نظر گرفته شده. 

ورودی نمایش ۸۰ دلار است (در زمان انتشار مطلب) که می‌توانید از حالا آن را به صورت آنلاین بخرید. پلن‌های گران‌تری نیز وجود دارند که برای بازدید از هواپیماها و تجربه خلبانی با آموزشِ کامل هستند. 

البته نمایش‌ها از فاصله دورتر (خارج از محل نمایش) هم قابل دیدن هستند که کاملا رایگان است. اگر به نمایش آکروباتیک هوایی و صف‌آرایی هواپیماهای جت در آسمان علاقه دارید این رویداد را از دست ندهید.

جهت تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به لینک کوتاه‌ شده زیر مراجعه کنید: 

 

http://www.bit.ly/cias2024to