احتمال هنرنمایی «سلین دیون» در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس

سلین دیون، هنرمند محبوب کانادایی، روز سه‌شنبه (۲۳ جولای) در حال خروج از هتلی در پاریس دیده شده که به گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت مجدد او به صحنه، با هنرنمایی در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ دامن زده. افتتاحیه المپیک پاریس، جمعه ۲۶ جولای است.

پیش از این، شایعاتی در مورد اجرای این خواننده محبوب کانادایی در مراسم افتتاحیه المپیک امسال وجود داشته که با دیده شدن او در پاریس، این ظن و گمان‌ها تقویت شده است.

سلین دیون در دسامبر ۲۰۲۲ با اعلام خبر ابتلا به بیماری سندرم استیف-پرسن (Stiff-person syndrome)، تور اجراهای خود را لغو کرد. این بیماری یک عارضه پیش‌رونده عصبی در ماهیچه‌هاست که به مرور زمان باعث سفت و سخت شدن آنها می‌شود.

مسئولان برگزاری المپیک نیز تا به حال صحبتی از حضور این ستاره کانادایی در افتتاحیه المپیک نکرده‌اند و زمانی هم که از امانوئل مکرون (رئیس‌جمهور فرانسه) در مورد حضور سلین دیون در این مراسم سوال شد، او گفت که خیلی دوست دارد این اتفاق بیفتد اما نمی‌خواهد هیچ سورپرایزی را لو بدهد.

سلین دیون در مصاحبه‌ای گفته که اولین بار در سال ۲۰۰۸ متوجه اسپاسم عضلات گلویش هنگام آواز خواندن شده و آن زمان دلیل این مشکل را نمی‌دانسته. به گفته خانم دیون، او حتی سعی کرده بوده با تغییر نحوه آواز خواندنش، بر این مشکل غلبه کند اما استرس اجرا بر روی صحنه همیشه باعث می‌شده حال او بدتر شود.

با همه مشکلاتی که این خواننده محبوب پشت سر گذاشته و هنوز هم با آن دست به گریبان است، او قول داده که به صحنه بازگردد و امیدواریم با درخشش در مراسم افتتاحیه المپیک، این آرزوی طرفداران بی‌شمارش تحقق پیدا کند.