رویداد استخدامی هواپیمایی امارات در تورنتو ۲۹ جولای – Hilton Toronto

اگر دوست دارید در یک ایرلاین لوکس و با شرایط خوب استخدام شوید، رویداد استخدامی شرکت هواپیمایی امارات در تورنتو را از دست ندهید. امکان اپلای برای چندین موقعیت شغلی مربوط به خدمه پرواز (cabin crew) در این نمایشگاه کار وجود دارد.

این رویداد ۲۹ جولای، ساعت ۹ صبح در هتل هیلتون تورنتو برگزار خواهد شد. برای شرکت در این ایونت یک کد لباس تعریف شده که شامل لباس‌ و کفش رسمیِ مناسب است.

علاقمندان به موقعیت‌های شغلی مربوطه، نیاز به اپلای در وب‌سایت این ایرلاین ندارند، فقط کافیست در این رویداد استخدامی شرکت کرده و سپس در صورت لزوم مدارک خود را ارسال نمایند.

ایرلاین امارات در حال حاضر به بیش از ۱۳۰ مقصد در جهان پرواز دارد و این یعنی در صورت استخدام، می‌توانید به شهرهای مختلف سفر کنید.

شرکت مبدا این ایرلاین در دبی واقع شده و پذیرفته‌شدگان در موقعیت‌های شغلی مربوطه باید قبل از شروع به کار، حدود ۷ هفته دوره آموزشی در این شهر بگذرانند.

برای موقعیت‌های شغلی خدمه پرواز باید حداقل ۲۱ سال سن داشته و به زبان انگلیسی نیز مسلط باشید.

ضمنا قدتان هم باید طبق استانداردهای این شرکت باشد و حداقل یک سال تجربه در بخش مهمانداری و یا خدمات مشتریان داشته باشید. داشتن تتو در قسمت‌هایی از بدن که در معرض دید است، مانع استخدام می‌شود.

از مزایای این موقعیت شغلی می‌توان به بلیت پرواز ویژه، ۳۰ روز مرخصی در سال و امکان گردش در زمان‌های غیر کاری (حین اقامت در مقصد پرواز) اشاره کرد.

Address:
Hilton Toronto, 145 Richmond Street West, Toronto ON M5H 2L2

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت زیر مراجعه کنید: 

www.emiratesgroupcareers.com/cabin-crew