یک طبیعت بسیار زیبا در نزدیکی تورنتو: منطقه طبیعی Huron

اگر به دنبال یک مقصد خوب برای سفر یک‌روزه در اطراف تورنتو هستید، حتما منطقه Huron را به لیست سفرهای خود اضافه کنید. این منطقه طبیعی در Kitchener واقع شده و با تورنتو کمتر از ۲ ساعت فاصله دارد. 

این پارک ۲۵۰ هکتاری یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین فضاهای طبیعی کیچنر است که ترکیبی غنی از جنگل‌ها، تالاب‌ها و حیات وحش را در خود جای داده و برای علاقمندان طبیعت بسیار جذاب است.

یکی از مزیت‌های این منطقه، وجود شبکه گسترده‌ای از مسیرهای پیاده‌روی در بستر طبیعت زیبای اینجاست. این پارک با داشتن بیش از هفت کیلومتر مسیر پیچ در پیچ در میان جنگل و اطراف برکه‌ای زیبا، برای گردش لذت‌بخش یک‌روزه عالی خواهد بود.

مسیرها از نظر درجه دشواری متفاوت هستند و همه با هر سطح از توانمندی می‌توانند در این پارک به ماجراجویی بروند. ضمنا در فواصلی از مسیرها، چندین بورد واک (مسیر تخته‌کوبی شده) و سکو هم تعبیه شده که از بالای آن‌ها می‌توانید مناظر زیبایی را تماشا کنید. 

این پارک طبیعی دارای پوشش گیاهی و حیات وحش بسیار متنوعی است، از جمله گل‌های وحشی رنگارنگ و درختان تنومند که در چهار فصل سال دیدنی‌ هستند. در بین راه شاید با حیواناتی مثل سمورهای آبی، پرندگان مهاجر و آبزی و لاکپشت‌ها مواجه شوید. امکان کمپینگ و پیک‌‌نیک هم در بخش‌هایی از این منطقه فراهم شده.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک کوتاه شده زیر مراجعه کنید.

www.bit.ly/huronnaturalarea