تماشای غروب آفتاب هنگام کانو سواری و پدلینگ در تورنتو آیلند

تماشای شهر تورنتو در افق، درست در زمان غروب خورشید و انعکاس نورهای شهر در آب‌های دریاچه، می‌تواند شب‌های تابستان را زیباتر کند. 

این امکان در تورنتو آیلند فراهم شده که با یک قایق پارویی کوچک (پَدل بورد) و یا یک کانو/کایاک، به تماشای این صحنه زیبا بروید. شما می‌توانید رنگ LED قایق یا کایاک شب‌نمای خود را هم انتخاب کنید تا نورهای جادویی عکس‌هایتان را زیباتر کنند.

کمی که از غروب گذشت، ترکیب صدای امواج در سکوت دریاچه همراه با نورهای آئورایی زیر قایق، شما را به آرامش دعوت می‌کنند. این تور (Sunset Safari) به خاطر نورهای زیر قایق که تداعی‌کننده شفق قطبی هستند در میان گردشگران بسیار محبوب شده است.

شرکت خدمات گردشگری Toronto Island SUP که ارائه‌دهنده تفریحات آبی و ساحلی در لِیک آنتاریو است، با اجاره پدل‌ بورد و کانو، این تجربه منحصر به فرد را به گردشگران تورنتو آیلند ارائه می‌دهد.

محل دقیق استقرار پدل بوردها و کانوها مشخص نیست، فقط کافیست به ساحل دریاچه در Wards Island بروید و حوالی غروب در ساعت ۷:۴۵ سوار قایق شوید. 

رزرو خدمات Toronto Island SUP به صورت آنلاین انجام می‌شود. بهای یک گشت ۲ ساعته با پدل بورد و یا کانو (در زمان انتشار این مطلب) به ازای هر نفر ۸۵ دلار است. فراموش نکنید که فرم مخصوص را هم پر کنید.

ضمنا اگر تجربه پدلینگ و یا کانو سواری ندارید، جای نگرانی نیست. افراد متخصص شما را در این تور همراهی می‌کنند. فراموش نکنید برای زیباتر شدن عکس‌هایتان با خود اکسسوری‌های شب‌نما هم بیاورید.

جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت زیر مراجعه کنید: