رویداد بزرگ Honda Indy Toronto ۱۹ تا ۲۱ جولای

رویداد محبوب Honda Indy Toronto به تورنتو بازگشته است. اگر طرفدار مسابقات اتومبیلرانی و سرعت هستید، این رویداد پر‌هیجان را از دست ندهید. 


این رویداد که در میان طرفدارانش به «The roar on the Lake Shore» نیز معروف است، از جمعه ۱۹ جولای تا یکشنبه ۲۱ جولای در خیابان‌های اطراف Exhibition Place و Lake Shore برگزار خواهد شد. 

طبق روال سال‌های گذشته، برخی از جاده‌ها و خیابان‌های تورنتو در طول این مسابقات به پیست اتومبیلرانی تبدیل می‌شوند، امسال هم تعدادی از خیابان‌های منتهی به Lake Shore از غروب روز چهارشنبه (۱۷ جولای) تا ظهر دوشنبه (۲۲ جولای) بسته خواهند بود. 

این رویداد از سال ۱۹۸۶ به صورت سالانه در تورنتو برگزار می‌شود و از بزرگترین رخدادهای ورزشی آنتاریو است. ضمنا جشن‌ها و فستیوال‌های جانبی زیادی در کنار این مسابقات برقرار هستند. فودتراک‌ها و فروشندگان نوشیدنی و اسنک هم در محل برگزاری حضور دارند.

برای شرکت در این رویداد باید از قبل بلیت تهیه کنید. ورودی مسابقات از بلیت اصلی مجزاست و باید هزینه جداگانه بپردازید. ورودی مسابقات برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است البته اگر به همراه یک فرد بزرگسال (که قبلا بلیت تهیه کرده) در رویداد حاضر شوند.

ورودی افتتاحیه (روز جمعه ۱۹ جولای) رایگان است و اولویت ورود به جایگاه اصلی با افرادی است که زودتر در محل حاضر می‌شوند. 

پلیس تورنتو از مردم خواهش کرده برای جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در رویداد استفاده کنند. شرکت‌های حمل و نقل عمومی مانند Go Transit هم شرایط و پکج‌های ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته اند.

برای خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت زیر مراجعه کنید:

 

www.hondaindy.com