اینجا به سلیقه خودتان گل بچینید: مزرعه گل Makkink در نزدیکی تورنتو

زندگی در شهر و آپارتمان‌نشینی، ما را از تجربه‌های شیرین و دلپذیر زیادی در طبیعت محروم کرده، مثل چیدن گل‌های خوشبو و رنگارنگ.

اگر شما هم دوست دارید خودتان گل بچینید و آن‌ها را به خانه ببرید پس حتما به مزرعه گل Makkink سری بزنید. این مزرعه حدود ۲٫۵ ساعت با تورنتو فاصله دارد.

در این مزرعه پس از آموزش چیدن انواع گل، به شما یک سطل و قیچی داده می‌شود تا به سلیقه خودتان گل بچینید. وقتی چیدن گل تمام شد می‌توانید از فروشگاه یک گلدان بخرید و گل‌ها را داخلش بگذارید یا از کارکنان فروشگاه بخواهید برایتان یک دسته‌گل زیبا درست کنند.

انواع گل‌های معطر و زیبا در این مزرعه پرورش داده می‌شوند و بسته به زمان مناسب برای چیدن گل‌ها، می‌توانید گل‌های خوشرنگ را بچینید، مثل انواع رز، آفتابگردان‌، کوکب‌ و داوودی‌های رنگارنگ. 

بهای بلیت برای چیدن گل (در زمان انتشار مطلب) حدود ۵۰ دلار است که با این بلیت می‌توانید ۲۵ شاخه گل با خود به بیرون مزرعه ببرید. برای هر نفر اضافی که همراه شما وارد مزرعه می‌شود هم ۱۰ دلار به عنوان ورودی در نظر گرفته شده است.

فصل چیدن گل در این مزرعه از ۱۹ جولای آغاز می‌شود و تایم های بازدید هم به بازه‌های ۴ ساعته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب تقسیم شده است.

ضمنا اگر دوست داشتید می‌توانید برای صرف ناهار و پیک‌نیک هم در مزرعه بمانید. برای این منظور، سبدهای پیک‌نیک متنوع با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه در نظر گرفته شده که می‌توانید سفارش دهید (مبلغ سبدها بین۵۰ تا ۱۵۰ دلار متغیر است).

برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت زیر مراجعه کنید:

www.makkinks.com

 

Where:
164604 Kellett Rd RR3, Tillsonburg, Ontario N4G4G8