شهر Uxbridge در نزدیکی تورنتو: پایتخت تریل کانادا

شهر زیبا و دیدنی Uxbridge در آنتاریو که حدود یک ساعت با تورنتو فاصله دارد، پایتخت تریل (trail) کانادا نامیده می‌شود. بعضی از این تریل‌ها در پارک شهری-استانی جدیدی قرار دارند که در نزدیکی آکسبریج واقع شده.

طول مجموع تریل‌های آکسبریج به حدود ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد که از جنگل‌های زیبا و سایت‌های تاریخی دیدنی می‌گذرند. تریل‌ها، طول و درجه سختی متفاوتی دارند. 

بنابراین، بسته به شرایط خود می‌توانید با مطالعه توضیحات هر تریل، انتخاب کنید که کدام برای شما مناسب‌تر است. برخی از این تریل‌ها عبارتند از:

Barton Trail, Brookdale Trail, Butternut Trail, Countryside Preserve and Trail, Ewen Trail, Historic Trail, John McCutcheon Way / Trans Canada Trail (Trestle Bridge Trail),…

دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی آکسبریج کم نیست. نویسنده داستان آن شرلی، دختری با موهای قرمز (با نام انگلیسی Anne of Green Gables) زمانی ساکن این منطقه بوده و داستان را با الهام از محیط زندگی خود در اینجا نوشته.

یک تریل در این منطقه با نام نویسنده این داستان Lucy Maud Montgomery نامگذاری شده که در طول آن می‌توانید با زندگی نویسنده و چگونگی خلق شخصیت آن شرلی آشنا شوید.

پارک شهری-استانی تازه تاسیس آکسبریج هم از اول جولای به روی عموم باز شده که می‌توانید با سفر به شهر آکسبریج، با یک تیر دو نشان بزنید و از این پارک جدید هم دیدن کنید.