اقامتی لوکس در کاتج خانوادگی داگ فورد

به تازگی Airbnb – پلتفرم اقامت موقت – در لیست کاتج‌های خود یک کلبه لوکس را برای اجاره معرفی کرده است. نکته جالب اینجاست که این کلبه قبلا کاتج خانوادگی داگ فورد (نخست وزیر آنتاریو) بوده.

این کلبه گران‌قیمت در کنار Fawn Lake و در نزدیکی شهرهای Bracebridge و Huntsville واقع شده. با رانندگی در یک جاده خلوت و اختصاصی ۲ ساعته به اینجا می‌رسید.

کلبه خانوادگی داگ فورد توسط دختر خانواده «کایلا» در پلتفرم Airbnb به اجاره گذاشته شده. چهار اتاق خواب بزرگ با ویوی زیبا رو به دریاچه و فضای سبز و همچنین دو سرویس حمام اختصاصی و فرنیچر لوکس، این کلبه را در فهرست لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این منطقه قرار داده است.

چهار فصل سال می‌توانید به اینجا سفر کنید و از تفریحات فصلی مختلف لذت ببرید مثل ماهیگیری در آب‌های یخ زده دریاچه، قایقرانی با امکان لنگرگیری در اسکله خصوصی، اسکی در Hidden Valley و سایر ورزش‌های زمستانی در پارک Arrowhead.

هزینه اقامت در این کلبه لوکس در زمان انتشار مطلب شبی ۷۵۰ دلار است (بدون احتساب هزینه سرویس Airbnb و هزینه نظافت). مدت زمان اقامت هم نباید از سه شب کمتر باشد. 

اگر قصد دارید در تابستان به این کلبه سفر کنید، بهتر است زودتر اقدام به رزرو نمایید زیرا این کلبه به خاطر داشتن امتیاز بالا (امتیاز ۴٫۷۸ از ۵) با استقبال بسیاری از گردشگران روبرو شده و هر لحظه در حال رزرو شدن است. 

اما نگران خانواده داگ فورد نباشید، آنها به املاک لوکس و گران‌قیمت دیگری در مجاورت این کاتج نقل مکان کرده‌اند. 

جالب است بدانید این کلبه در سال ۲۰۲۱ سوژه بسیاری از رسانه‌ها شده بود. در زمان پاندمی کرونا داگ فورد برای جلوگیری از انتشار ویروس، دستور «ماندن در خانه» را با مجازات سنگین صادر کرد و خودش به همراه خانواده به همین کلبه معروف رفت که تصاویرش در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

 

www.airbnb.ca/rooms/45253176