لذت نقاشی و پیک نیک در میان آفتابگردان‌ها ۳ و ۴ آگست – Davis Family Farm

آفتابگردان از آن گل‌هایی‌ست که همیشه مورد توجه هنرمندان بوده چون رنگ‌های زنده و جادویی این گل، حس عجیب و دلپذیری دارد. تابلوهای معروف آفتابگردان ونسان ون گوگ هم گواهی بر این موضوع است.

اگر شما هم از نقاشی در طبیعت به خصوص در میان آفتابگردان‌ها لذت می‌برید، رویداد «پیک نیک لوکس و نقاشی در مزرعه آفتابگردان‌ها» را در Davis Family Farm از دست ندهید. این مزرعه در Caledon واقع شده و تقریبا یک ساعت با تورنتو فاصله دارد. 

این رویداد در روزهای ۳ و ۴ آگست از ساعت ۴ تا ۶:۳۰ عصر برگزار خواهد شد (برای هر کدام از روزهای رویداد باید جداگانه بلیت تهیه کنید). بهای بلیت در زمان انتشار مطلب حدود ۱۴۶ دلار است. 

همچنین امکان بازدید از مزرعه و عکاسی به صورت VIP برای شما فراهم است. در ابتدای ورود از شما با نوشیدنی‌های خنک و آب پذیرایی خواهد شد.

البته این مزرعه از ۲۷ جولای به روی مردم بازگشایی می‌شود و ورودی عمومی آن برای بزرگسالان ۱۳٫۵ دلار است. بنابراین اگر تمایل به شرکت در رویدادها ندارید، می‌توانید صرفا برای بازدید به اینجا سر بزنید.

در این مزرعه همچنین یک پیانو در میان گل‌های آفتابگردان‌ قرار داده شده تا بتوانید با آن عکس‌های زیبا و منحصر به فردی بگیرید. 

برای خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت زیر مراجعه کنید:

Website:

www.torontosunflowerfields.ca

Where:

 15770 Mountainview Rd, Caledon East, ON L7C 2V2