دروازه‌ای به مسکوکا: شهر تاریخی Gravenhurst در نزدیکی تورنتو

شهر تاریخی و زیبای Gravenhurst که به آن دروازه‌ای به مسکوکا هم گفته می‌شود، حدود دو ساعت با تورنتو فاصله دارد.

این شهر در سال ۱۸۸۷ رسما به عنوان اولین تاون منطقه مسکوکا شناخته شده است. در قرن ۱۹، این شهر عمدتا در صنعت چوب‌بری فعال بوده و با کمرنگ شدن این صنعت در منطقه، توریسم در آن فرصت رشد پیدا کرده. اسکله دیدنی اینجا (اسکله مسکوکا)، از همان زمان برای گردشگران محبوب شده است.

کشتی‌های بخار RMS Segwun و The Wenonah II، قدیمی‌ترین کشتی‌های بخار در آمریکای شمالی که هنوز هم کار می‌کنند، در این اسکله پهلو می‌گیرند که می‌توانید سوار بر آن‌ها، لیک مسکوکا را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید.

مسیر چوبی پیاده‌روی اسکله مسکوکا که در امتداد آن امکان دسترسی به رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های محلی وجود دارد، از دیگر دیدنی‌های محبوب Gravenhurst است.

چیز جالبی که در مورد این شهر وجود دارد این است که هم می‌توانید یک هفته برای گشتن آن وقت بگذارید و هم می‌توانید ظرف سفری یک‌روزه، آن را بگردید و خوش بگذرانید.

در اینجا انواع فعالیت‌های بیرون از خانه مثل پیاده‌روی، هایکینگ، دوچرخه‌سواری و شنا را می‌توان همزمان با تماشای مناظر بسیار زیبای طبیعی انجام داد و اوقات خوبی را در یک روز تابستانی در کنار دوستان یا خانواده تجربه کرد. 

اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می‌توانید اطلاعات بیشتر را در وب‌سایت و اینستاگرام زیر مطالعه کنید:

 

Website: www.gravenhurst.ca

Instagram: @gateway2muskoka