یک گردش تابستانی مجانی: تور رایگان از داون تاون تورنتو به پارک Rouge

ساکنان تورنتو می‌توانند هر هفته شنبه‌ها یا یکشنبه‌ها از تاریخ ۳۰ جون تا ۱۳ اکتبر به صورت رایگان از داون تاون تورنتو به Rouge National Urban Park رفت و آمد کنند. 

شنبه یا یکشنبه هر هفته دو اتوبوس در ساعات ۹ صبح و ۱۲ ظهر از حوالی ورودی متروی بلور- یانگ شما را سوار می‌کنند (حتما ۱۵ دقیقه پیش از حرکت اتوبوس در ایستگاه حضور داشته باشید). ساعت ۴ بعد از ظهر هم از پارک حرکت کرده و مجددا همین جا پیاده‌تان می‌کنند. 

اگر می‌خواهید در تور رایگان Rouge National Urban Park شرکت کنید، باید با کردیت کارت خود ۱۵ دلار دیپازیت ارائه کنید و صندلی خود را از الان به صورت آنلاین رزرو نمایید. این ۱۵ دلار موقع سوار شدن به اتوبوس به شما برگردانده می‌شود. 

ضمنا اگر قصد دارید از باغ وحش تورنتو که در نزدیکی این پارک است، دیدن کنید حتما قبل از سوار شدن بلیت باغ وحش را خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که برای این سرویس از اتوبوس‌های مدرسه استفاده شده بنابراین نباید انتظار امکاناتی مانند تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی را داشته باشید. 

پارک Rouge بزرگترین پارک شهری آمریکای شمالی است و بخاطر پوشش گیاهی متنوع و تاریخچه چندین هزار ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو صندلی به وب سایت زیر سر بزنید.

 

www.parkbus.ca/rouge