سالن بولینگ‌‌ Ballroom Bowl در یورک‌ویلِ تورنتو

بولینگ از آن دسته فعالیت‌هایی است که علاقمندان خاص خود را دارد و بسیار مفرح و لذت‌بخش است. کفش‌های مخصوص، صفحه نمایش‌های قدیمی و بوی غذا در سالن، نوستالژی‌های قشنگی هستند که علاقمندان به بولینگ آن را کاملا درک می‌کنند.

در تورنتو چندین سالن بولینگ وجود دارد که در این پست می‌خواهیم یکی از بهترین آنها به نام The Ballroom Bowl را به شما معرفی کنیم. 

این سالن بولینگ که البته انواع بازی بیلیارد را هم می‌توانید آنجا انجام دهید، در یورک‌ویل واقع شده و دارای ۹ لاین بولینگ است. برای رفتن به این سالن باید رزرو انجام دهید (از دو هفته قبل می‌توان رزرو کرد). برای هر روز رزرو انجام می‌شود، به غیر از عصرهای جمعه و شنبه که به صورت واک این می توانید مراجعه کنید. 

در تاریخ ۱۶ جون (روز پدر)، پدرها می‌توانند رایگان بازی کنند. البته اعضای خانواده یا دوستانی که همراه پدران عزیز هستند باید بلیت تهیه نمایند. بلیت هر نفر در روزهای عادی حدود ۲۸ دلار و در آخر هفته‌ها حدود ۳۳ دلار است.

هنگام رزرو بولینگ برای هر نفر ۱۵ دلار هم بابت حداقل سفارش نوشیدنی و غذا دریافت می شود که این مبلغ از سفارش غذا و نوشیدنی شما بعدا کسر می‌گردد. 

برای هر لاین بولینگ حداقل ۲ و حداکثر ۸ نفر را می‌شود رزرو کرد. هر سانس، یک ساعت است که در صورتی که بخواهید بیشتر از یک ساعت باشد، باید موقع رزرو اعلام کنید.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت و اینستاگرام مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید.

 

www.theballroom.ca

Instagram: @theballroombowl

Location: 145 John Street, Toronto, Ontario M5V 2E4