«رودخانه آمازونِ کانادا» ۲٫۵ ساعت با تورنتو فاصله دارد

اگر به ماجراجویی در جنگل‌ها و رودخانه آمازون علاقه دارید، نیازی نیست به جای دوری بروید. در حوالی شهر Norfolk دو پارک استانی زیبا واقع شده که حدود ۲ ساعت و نیم با تورنتو فاصله دارند. این مناطق با درختان انبوه و سواحل زیبا، برایتان همان مناظر اطراف رودخانه آمازون را تداعی می‌کنند. 

پارک استانی Long Point در جنوب شرق آنتاریو واقع شده که از نظر پیشینه زمین‌شناسی، چهارمین پارک قدیمی آنتاریو محسوب می‌شود.

از جذابیت‌های این پارک می‌توان به سواحل ماسه‌ای، مسیر دوچرخه‌سواری، کمپ سایت‌های فراوان و کانو‌سواری اشاره کرد. هر ساله بیش از ۳۰۰ گونه پرنده مهاجر به این مناطق سفر می‌کنند که صحنه‌های زیبایی برای دوستداران و عکاسان حیات وحش به وجود می‌آورند.

در نزدیکی پارک Long Point، یک پارک کوچکتر به نام Turkey Point واقع شده که رودخانه زیبای Big Creek از میان آن می‌گذرد. این منطقه به دلیل پوشش انبوه درختان و سواحل زیبا به «آمازونِ کانادا» معروف است. 

در دهکده کوچک Port Rowan یک مرکز طبیعت‌گردی به نام Long Point Eco-Adventures واقع شده که پکیج‌های هیجان‌انگیزی به گردشگران ارائه می‌دهد مانند تور زیپ لاین، پرتاب تبر، تور قایق پارویی‌، رصد ستارگان و ‌ ورک‌شاپ‌های بقا در طبیعت. ضمناً امکان اجاره تجهیزات قایق‌سواری و کابین جهت اقامت هم در این مرکز فراهم است. 

شما علاوه بر گشت و گذار می‌توانید به رستوران‌ها، کارخانه‎های آبجو، اقامتگاه‌ها، کمپ‌سایت‌ها و هتل‌های این مناطق برای صرف غذا، نوشیدنی و یک اقامت دلپذیر مراجعه کنید. 

برای رزرو کمپ باید به سایت اصلی پارک‌های استانی آنتاریو مراجعه کنید. همچنین امکان رزرو آنلاین اقامتگاه برای تعداد نفرات بیشتر در پلتفرم Airbnb هم وجود دارد. 

سایت اصلی پارک های استانی آنتاریو:


www.ontarioparks.ca