بازدید از کشتی بخار هم‌دوره تایتانیک در Great Lakes Museum کینگستون

نام تایتانیک و سرنوشت تراژیک این کشتی شاید خیلی‌ها را به موضوع کشتی‌ها در آن دوره علاقمند کرده باشد. Keewatin نام یک کشتی بخار هم‌عصر تایتانیک است که در Great Lakes Museum کینگستون به بازدید عموم گذاشته شده. این موزه حدود سه ساعت با تورنتو فاصله دارد.

کشتی Keewatin در سال ۱۹۰۷ در اسکاتلند ساخته شده و تا دهه ۱۹۶۰ فعالیت می‌کرده است. علاقمندان برای بازدید از این کشتی دو گزینه دارند.

گزینه اول، بازدید از عرشه، کابین‌ها و اتاق‌های فرست‌کلاس این کشتی است که ۷۵ دقیقه طول می‌کشد. قیمت بلیت‌های این بازدید (در زمان انتشار مطلب) ۳۹ دلار برای هر بزرگسال یا ۱۲۶ دلار برای هر خانواده (شامل دو بزرگسال و دو کودک) است.

گزینه دوم، بازدید از موتورخانه کشتی است که ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. قیمت بلیت‌های این بازدید (در زمان انتشار مطلب) ۲۵ دلار برای هر بزرگسال و یا ۷۴ دلار برای پکج خانوادگی است.

مبلغ ورودی موزه در قیمت بلیت‌ها لحاظ شده است و با خرید بلیت دیگر نیازی به پرداخت ورودی ندارید. این موزه هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۵ عصر باز است.

در طول تورهای بازدید از کشتی باید از پله‌ها بالا و پایین رفت و جایی برای نشستن وجود ندارد، پس بازدیدکنندگان باید توانایی ایستادن و بالا و پایین رفتن از پله‌ها برای مدت ۷۵ دقیقه را داشته باشند. همچنین حمل کیف یا بار اضافه به داخل کشتی مجاز نیست.

بلیت‌ها باید از قبل رزرو شده باشند. برای رزرو و خرید بلیت به وب‌سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.greatlakesmuseum.ca/buy-tickets

 

Where:
55 Ontario St. Kingston, ON K7L 2Y2