کمپ تابستانی در کنار دریاچه مخصوص بزرگسالان: همین حالا رزرو کنید

اگر می‌خواهید یک کمپ تابستانه بدون بچه داشته باشید و چند روزی استراحت کنید، Two Islands Weekend Camp این فرصت را برای شما فراهم کرده.

این کمپ با کلیه امکانات از ۶ تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ در Haliburton Highlands برگزار می‌شود و شامل انواع فعالیت‌های لذتبخش تفریحی است. این کمپ حدود سه ساعت با تورنتو فاصله دارد.

اگر به ماجراجویی و فعالیت‌هایی مثل راه رفتن روی طناب‌های معلق، کانوسواری، بیسبال، تیراندازی با کمان، نقاشی، یوگا و حرکات کششی، آتش روشن کردن در شب، پارتی و رقص، کارگاه‌های آشپزی، نقاشی با شابلون روی پارچه و کارهایی از این دست علاقه دارید، این کمپ برای شماست.

هزینه‌ کمپ برای هر نفر حدود ۶۰۰ دلار است که شامل دو شب اقامت در کابین، انجام کل فعالیت‌های تفریحی و غذا و نوشیدنی می‌شود. غذاها توسط سرآشپزهای درجه یک آماده می‌شوند و انواع نوشیدنی‌های الکی و غیر الکلی برای پذیرایی از شما مهیاست.

معمولا مهمانان کمپ اغلب افراد حدودا ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند، اما به طور کلی افراد ۲۰ تا ۶۰ ساله هم در این کمپ تابستانی حضور دارند.

از آنجا که جاهای خالی این کمپ به سرعت پر می‌شوند، برای رزرو هر چه سریعتر اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر و رزرو به وب‌سایت زیر سر بزنید.

www.twoislandsweekend.com

 

When: September 6th-8th, 2024
Where: Camp Timberlane, 1612 Dudley Road, Haliburton, ON