بهترین و بدترین مسافران اوبر در کانادا از کدام شهرها هستند؟

اوبر در گزارش جدید خود مشخص کرده که مسافران کدام شهرهای کانادا بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند یا به عبارتی مشخص کرده که با ادب‌ترین و خوش رفتار‌ترین مسافران سال ۲۰۲۳ برای کدام شهرها بوده اند. 

سیستم رتبه‌بندی اوبر به رانندگان و مسافران این امکان را می‌دهد تا پس از سفر به یکدیگر امتیاز دهند. بالاترین امتیاز پنج ستاره و کمترین آن یک ستاره است. 

مسافران Red Deer در آلبرتا برای سومین سال متوالی در جایگاه نخست رتبه‌بندی اوبر قرار گرفته‌اند و پس از آن هم مسافران Windsor در آنتاریو رتبه دوم را از آن خود کرده اند. 

شهرهای ساسکاتون، وینیپگ و کینگستون هم به ترتیب در جایگاه سوم تا پنجم قرار گرفته اند. مسافران اوبر در این شهرها بالاترین امتیاز را کسب کرده و خوش رفتارترین و با ادب‌ترین مسافران بوده اند. 

متاسفانه مسافران پلتفرم اوبر در شهرهای تورنتو، اتاوا و مونترال در آخر این رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند و پایین‌ترین امتیازات را کسب کرده اند. 

از جمله عواملی که می‌تواند روی کسب امتیاز بالا تاثیر بگذارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

– وقت‌شناس بودن

– بستن کمربند ایمنی

– برخورد محترمانه با راننده 

– نریختن زباله در خودرو

پلتفرم اوبر در کانادا در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که به ۱۰ درصد برتر مسافران سال ۲۰۲۳ که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، ۲۰ درصد تخفیف ویژه برای سفر بعدی آن‌ها ارائه می‌کند. این پیشنهاد ویژه به مدت دو هفته معتبر است و برای کسانی در نظر گرفته شده که در طول سفر خود ادب و احترام را رعایت کرده اند.