یک تیر و دو نشان: سفر به Fort Erie و تماشای خورشید گرفتگیِ ۸ آپریل

در تاریخ ۸ آپریل، یک خورشید گرفتگی کامل رخ خواهد داد که اکثر ساکنان جنوب آنتاریو آن را مشاهده خواهند کرد. اگرچه ساکنان تورنتو قابلیت دید ۹۹ درصدی این پدیده را خواهند داشت، اما اگر دوست دارید بهترین منظره را از خورشید گرفتگی کامل داشته باشید، بهتر است به Fort Erie در نایاگرا ریجن سفر کنید.

انتظار می‌رود که Fort Erie، طولانی‌ترین خورشید گرفتگی کامل را در کانادا داشته باشد (حدود ۴ دقیقه). این شهر یک منطقه کمتر شناخته شده در جنوب آنتاریو است که حدودا یک ساعت و نیم با تورنتو فاصله دارد.

اگر برای تماشای خورشید گرفتگی به این شهر سفر کردید، از سایر جاذبه های دیدنی آن هم دیدن کنید. Crystal Bay Beach که یکی از بهترین سواحل Lake Erie است و گرم‌ترین آب را در میان دریاچه‌های بزرگ را دارد. این ساحل، یکی از بهترین ساحل های آنتاریو برای تماشای طلوع و غروب خورشید است.

منطقه تاریخی Point Abino Lighthouse و مسیر پیاده روی ۳٫۲ کیلومتری آن هم از دیگر جاذبه های شهر است. فانوس دریایی تاریخی این منطقه در سال ۱۹۱۷ در سواحل صخره‌ای Erie ساخته شده و هر سال گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند.

اگر به بازدید از جاذبه های تاریخی علاقه دارید، می‌توانید از تماشای مکان‌های تاریخی Old Fort Erie که از زمان جنگ سال ۱۸۱۲ به جای مانده است و Bridgeburg Historic District لذت ببرید.

مکان تاریخی Old Fort Erie در ۸ آپریل، همزمان با خورشید گرفتگی بازگشایی می‌شود و میزبان رویدادهای رایگان متعددی خواهد بود. حضور در این رویدادها به ثبت‌نام نیاز دارد.

این شهر دارای طیف وسیعی از مناطق حفاظت‌شده از جمله Stevensville و Shagbark است. پارک طبیعی Shagbark حدود ۴ کیلومتر مسیر پیاده روی و ۶۴ هکتار جنگل برای گشت‌وگذار دارد.

همچنین می‌توانید از مرکز شهر، پل Peace Bridge، موزه‌های هنری منطقه، آبشار Eternal Flame Falls و آبجوسازی Brimstone دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این شهر می توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.forterie.ca