فیفا در تورنتو استخدام می کند: موقعیت های شغلی مرتبط با جام جهانی ۲۰۲۶

تا برگزاری جام جهانی ۲۰۲۶ زمان زیادی باقی مانده، اما آماده‌سازی مقدمات این رویداد بزرگ در حال انجام است. ۶ تا از بازی های جام جهانی ۲۰۲۶ در تورنتو برگزار می شود، از جمله اولین بازی تیم ملی کانادا.

همان طور که می دانید، برگزاری یکی از بزرگترین تورنمنت‌های ورزشی جهان، فرصت‌های شغلی متعددی ایجاد می کند.

فیفا اخیراً بخش مربوط به مشاغل سایت خود را آپدیت کرده و در حال حاضر ۳ موقعیت شغلی در تورنتو برای اپلای موجود است. برای مشاهده جزئیات هر موقعیت شغلی و ارسال درخواست به لینک زیر مراجعه کنید (برای دیدن موقعیت های شغلی تورنتو، لوکیشن تورنتو را انتخاب کنید).

jobs.fifa.com

در ادامه به صورت مختصر این سه موقعیت شغلی را معرفی کرده ایم.

Manager, Host City Rights Management

این شخص مسئول هماهنگی فروش نقاط تبلیغاتی شهر و اطمینان از رعایت تمام توافقات با فیفا است. او اطمینان حاصل می‌کند که در حین پروسه برندینگ از دستورالعمل‌ها پیروی شود و روی رویدادها و اتفاقات مرتبط با بازی‌ها کار می‌کند.

Senior Arrivals & Departures Country Manager (Airport Operations)

این کار شامل سازماندهی نحوه ورود و خروج تیم ها، مقامات و افراد VIP به کشور برای جام جهانی و رویدادهای مرتبط است. از جمله مسئولیت های این شخص می توان به برنامه ریزی در فرودگاه، اطمینان از اینکه همه به موقع به جایی که نیاز دارند می رسند و اطمینان از ارائه درست خدمات اشاره کرد.

Senior Manager, Guest Operations

این شخص تلاش می کند تا مهمانان VIP تجربه منحصر به فرد و درجه یکی داشته باشند. این شخص بر روی عملکرد استادیوم، هتل‌ها و سایر بخش‌های خدماتی نظارت خواهد داشت. همچنین مسئول برنامه ریزی و ارائه خدمات، از جمله ارائه خدمات غذا و نوشیدنی برای افراد VIP است.