سه شرکتی که در کانادا استخدام می‌کنند و به نظر کارمندان خودشان «عالی» هستند

بر اساس گزارش پلتفرم Great Place To Work ، سه شرکت در کانادا مکان مناسبی برای اشتغال هستند و در حال حاضر استخدام می‌کنند. 

پلتفرم Great Place To Work که در بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می کند، به شرکت ها کمک می کند تا با درک و بهبود فرهنگ محل کار خود به عملکرد تجاری بهتری دست یابند.

این سازمان تحقیقات گسترده ای انجام می دهد و از طریق برگزاری نظرسنجی بین کارکنان، محیط کار را ارزیابی می کند و در نهایت مکان های عالی برای کار کردن را معرفی می نماید.

در ادامه این سه شرکت را معرفی کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به وب سایت هر شرکت مراجعه کنید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای کفش و کیف ALDO Group

این برند که به خاطر کفش‌ها و کیف‌هایش معروف است، دفاتری در کانادا، اروپا و آسیا دارد. نظرسنجی Great Place To Work نشان می دهد که به نظر ۷۹ درصد کارمندان، این شرکت یک محل عالی برای کار است. از طریق لینک زیر می‌توانید موقعیت‌های شغلی فعلی این شرکت را مشاهده کنید:

aldogroup.jobs.net/jobs

رستوران زنجیره‌ای Boston Pizza

حدود ۹۵ درصد کارمندان این رستوران زنجیره‌ای از محل کار خود راضی هستند. این رستوران زنجیره ای مزایای خوبی برای کارکنان خود در نظر گرفته، از جمله آموزش‌های حرفه‌ای، ساعات کاری کمتر برای روزهای جمعه و سه روز مرخصی برای رسیدگی به امور شخصی.

از طریق لینک زیر می‌توانید موقعیت‌های شغلی موجود در این رستوران زنجیره‌ای را مشاهده کنید:

careers.bostonpizza.ca

شرکت FedEx

حدود ۷۸ درصد کارمندان شرکت FedEx می‌گویند که این مکان، محلی عالی برای کار است. این نتایج شاید به دلیل مزایای کاری فوق‌العاده آن باشد که شامل فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی و تحصیلی، تغییرات انعطاف‌پذیر متناسب با سبک زندگی‌ و دستمزد مناسب است. 

برای مشاهده موقعیت‌های استخدامی این شرکت به لینک زیر مراجعه کنید:

www.fedex.com/en-ca/careers.html