همه چیز درباره برنامه نامزدهای مهاجر آنتاریو (OINP)

جدیدترین دراو برنامه نامزدهای مهاجر آنتاریو (OINP) در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار شده است. در این مرحله برای ۱۴۵۱ متقاضی دعوت نامه صادر شده. این افراد می‌توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. 

در این مرحله ۶۳۰ دعوت نامه تحت برنامه OINP Foreign Worker با حداقل امتیاز ۳۳ (برای متخصصان مشاغل فنی) و ۸۲۱ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۰ (برای متخصصان حوزه بهداشت و درمان و تکنولوژی) صادر شده است. 

کسانی که دعوت نامه دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق OINP برای اقامت دائم اقدام کنند، مشروط بر اینکه شرایط لازم و یک جاب آفر معتبر در مشاغل مشخص شده داشته باشند. 

درباره برنامه نامزدهای مهاجر آنتاریو (OINP) بیشتر بدانیم: 

این برنامه، برنامه مهاجرت استانی آنتاریو است و به استان این امکان را می‌دهد که افراد را بر اساس معیارهای تعیین شده برای دریافت اقامت دائم کانادا انتخاب کنند. این معیارها معمولاً با نیازهای خاص اقتصادی و بازار کار آنتاریو هماهنگ هستند. 

برنامه OINP چندین دسته دارد و افراد می‌توانند تحت دسته و برنامه مشخصی درخواست دهند. این دسته‌ها شامل کارگران ماهر، دانشجویان بین المللی، سرمایه گذاران تجاری و دیگر متقاضیان است. هر دسته الزامات و معیارهای خاص خودش را دارد. 

برنامه OINP با سیستم مهاجرت فدرال کانادا، به ویژه سیستم اکسپرس انتری هماهنگ است. یعنی کاندیداهای موجود در استخر اکسپرس انتری می‌توانند از دریافت نامزدی استانی هم بهره‌مند شوند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک کوتاه شده زیر مراجعه کنید:

www.bit.ly/moreaboutoinp