لانگ ویکند «روز کارگر» در تورنتو چه کار کنیم؟ رویدادها و برنامه‌های ۱ تا ۴ سپتامبر

دوشنبه ۴ سپتامبر، Labour Day است. به مناسبت لانگ ویکند این هفته، برنامه‌ها و سرگرمی‌های متنوعی در سطح شهر تورنتو برگزار می‌شود. 

اگر هنوز نمی‌دانید که در تعطیلات می‌خواهید چه کار کنید، در این پست تعدادی از رویدادها و برنامه‌های آخر هفته را معرفی کرده ایم. برای آشنایی با آن‌ها ورق بزنید. 

برای جزئیات بیشتر، اطلاع از محل و زمان برگزاری و تهیه بلیت به وب سایت مرتبط با هر رویداد مراجعه کنید. 

لانگ ویکند خوبی داشته باشید!

Canadian International Air Show

بزرگترین و طولانی‌ترین نمایش هوایی کانادا (CIAS) از ۲ تا ۴ سپتامبر در تورنتو برگزار می‌شود. برای تهیه بلیت جایگاه ویژه می‌توانید از طریق سایت زیر اقدام کنید:

www.cias.org

T.U. Jazz Fest

اگر به اجرای موسیقی زنده و کنسرت جَز در فضای باز علاقه دارید، از ۱ تا ۴ سپتامبر به میدان مل لستمن تورنتو سر بزنید. شرکت در این رویداد رایگان است.

www.tujazz.com

Promise Cherry Beach

پارتی‌های ساحلی «چِری بیچ» تورنتو معروف است. دوشنبه ۴ سپتامبر در این ساحل، پارتی و موسیقی زنده برگزار می‌شود. برای تهیه بلیت این برنامه به سایت زیر مراجعه کنید:

www.promisecherrybeach.ca

Toronto International Busker Fest

یکی از بزرگترین فستیوال‌های آمریکای شمالی از ۱ تا ۴ سپتامبر در «وودباین پارک» تورنتو برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و تهیه ورودی از طریق سایت زیر اقدام کنید:

www.torontobuskerfest.com

Canada’s Largest Ribfest

بزرگترین فستیوال دنده کباب کانادا، از ۱ تا ۴ سپتامبر در برلینگتون برگزار می‌گردد. ورودی این فستیوال ۲ دلار است. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

www.canadaslargestribfest.com