تورنتو گردی کنیم: این ۶ محله تورنتو به چه چیزهایی معروفند؟

معمولا محله‌های یک شهر به خاطر داشتن یک ویژگی منحصر به فرد در بین مردم معروف می‌شوند. 

مثلا یک محله رستوران‌های خوبی دارد و اگر کسی به دنبال یک جای عالی برای غذا خوردن بگردد، آن محله را انتخاب می‌کند. 

یا مثلا یک منطقه، مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوعی دارد و اگر کسی قصد خرید داشته باشد به آن جا سر می‌زند. 

در این پست ۶ منطقه تورنتو را معرفی کرده ایم. این ۶ منطقه هر کدام به خاطر یک ویژگی منحصر به فرد در بین مردم محبوب شده اند. برای آشنایی با آن ها، ورق بزنید. 

توجه داشته باشید که این مناطق بر اساس اطلاعات وب سایت Destination Toronto انتخاب شده اند. به نظر شما انتخاب‌های درستی هستند؟ اگر جای دیگری می‌شناسید به این لیست اضافه کنید.

Shopping: Yorkville

طبق اطلاعات Destination Toronto، اگر می خواهید در تورنتو خرید کنید، منطقه Bloor-Yorkville بهترین جا برای این کار است. این منطقه هزاران فروشگاه و بوتیک متنوع و شیک دارد و شعب برندهای مختلفی در آن پیدا می‌شود.

Sightseeing: Old Town

اگر کسی به گشت و گذار در شهر علاقه دارد، باید حتما از اولد تاون تورنتو بازدید کند. یکی از بزرگترین ساختمان‌های قرن ۱۹ میلادی آنتاریو در این محله واقع شده. از دیگر نقاط برجسته این منطقه می‌توان به بازار سنت لارنس اشاره کرد.

Food: Queen Street West 

همه جای شهر می‌توانید رستوران‌های خوب و غذاهای خوشمزه پیدا کنید، اما اگر به دنبال جاهای خاص هستید، به این منطقه تورنتو سر بزنید. از جمله رستوران‌های خوب اینجا می‌توان به Terroni و The Good Son اشاره کرد.

Nature: Toronto Islands

به طبیعت علاقه دارید؟ پس حتما بازدید از تورنتو آیلند را در برنامه خود قرار دهید. می‌توانید با فِری‌ها به تورنتو آیلند بروید و از مناظر زیبا، مسیرهای پیاده روی سرسبز و کایاک سواری لذت ببرید و در ساحل استراحت کنید.

Nightlife: King West 

اگر شب زنده دار هستید و دوست دارید شب‌ها در شهر چرخ بزنید، کینگ وست انتخاب خوبی برای شماست. شب‌های می‌توانید از بارهای این منطقه دیدن کنید، برای تاکو خوردن به Añejo بروید و از کوکتل‌ها و چشم‌انداز زیبای رستوران Lavelle لذت ببرید.ظ

Family-friendly: Entertainment District 

اگر می‌خواهید با خانواده در محله‌های تورنتو گشت بزنید، اینجا گزینه خوبی است. در این منطقه جاذبه‌های دیدنی معروفی مثل CN Tower و Ripley’s Aquarium وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.