ساحل Port Burwell East Beach در آنتاریو یک ساحل کمتر شناخته شده اطراف تورنتو

هنوز تابستان تمام نشده و تقریبا یک ماه و نیم دیگر تا شروع پاییز باقی مانده. پس بیایید از این فرصت استفاده کنیم و به یکی از سواحل زیبا و کمتر شناخته شده آنتاریو سر بزنیم. با ما همراه باشید.

ساحل Port Burwell East Beach یکی از زیباترین سواحل آنتاریو است. این ساحل در شمال Lake Erie واقع شده و حدود ۲ ساعت با تورنتو فاصله دارد.

خط ساحلی وسیع و آب‌های کم عمق، این منطقه را به یکی از بهترین ساحل‌های نزدیک تورنتو برای شنا و آفتاب گرفتن تبدیل کرده.

این ساحل از کیفیت خوبی برخوردار است و گواهی پرچم آبی (Blue Flag) دارد. آب اینجا به خاطر تمیزی و شفافیتش، اغلب اوقات با عنوان جواهر دریاچه ایری یا Jewel of Lake Erie شناخته می‌شود.

وسعت خط ساحلی به حدود ۲٫۵ کیلومتر می‌رسد و ساحل از شن و ماسه‌های ریز و پوشش گیاهی تشکیل شده. آب این منطقه گرم‌تر از حد معمول است (در مقایسه با سایر مناطق) و همین شنا کردن را لذت بخش‌تر می‌کند.

علاوه بر شنا، می‌توانید از قایق سواری لذت ببرید و یا والیبال ساحلی بازی کنید. برای پیک نیک کردن و استراحت هم مکان‌های مخصوصی در نظر گرفته شده.

اگر قصد دارید از این ساحل بازدید کنید، حتما به شهر Port Burwell هم سر بزنید و از موزه دریایی (Marine Museum) و فانوس دریایی قدیمی (Historic Lighthouse) آن بازدید کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید زیر دریایی HMCS Ojibwa (زیردریایی از کار افتاده دوران جنگ سرد) در شهر برای عموم به نمایش گذاشته شده و علاقمندان می‌توانند داخل آن را هم ببینند.

تصاویر Port Burwell East Beach را در ادامه ببینید.