اکران بیش از ۶۰ فیلم در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF)

کمتر از دو ماه دیگر به شروع جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) باقی مانده. قرار است در جشنواره امسال بیش از ۶۰ فیلم از کشورهای مختلف اکران شود.

همچنین، قرار است فیلم‌های بازیگران مطرح و معروف هالیوودی، همچون رابرت دنیرو، آل پاچینو، اسکارلت جوهانسون، کریس ایوانز، جیمی فاکس، تامی لی جونز، کریس ایوانز، امیلی بلانت، جودی فاستر، کیت وینسلت و آنتونی هاپکینز در جشنواره امسال به نمایش دربیاید.

یکی از پر انتظارترین فیلم‌های امسال جشنواره، Woman of the Hour است. این فیلم توسط Anna Kendrick کارگردانی شده و بر اساس زندگی قاتل سریالی، Rodney Alcala ساخته شده.

فیلم The Burial، (با بازی تامی لی جونز و جیمی فاکس) و فیلم Pain Hustlers (کریس ایوانز و امیلی بلانت) قرار است اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره امسال داشته باشند.

چهل و هشتمین جشنواره فیلم تورنتو (TIFF)، از ۷ تا ۱۷ سپتامبر در تورنتو برگزار می‌گردد. این جشنواره، یکی از معتبرترین رویدادهای هنری و سینمایی جهان است.

با توجه به این‌که جشنواره فیلم تورنتو یک جشنواره غیر رقابتی است، بنابراین بخش مسابقه رسمی و هیئت داوران ندارد، اما در پایان بهترین فیلم با آرای تماشاگران انتخاب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست فیلم های حاضر در جشنواره به وب سایت زیر مراجعه کنید: