منطقه زیبای Falls Reserve فاصله حدود ۲٫۵ ساعت از تورنتو

اگر به دنبال طبیعت گردی و شنا در آبشارهای پر آب هستید یا دوست دارید از روزهای باقی مانده تابستان تورنتو استفاده کنید و به یک سفر کوتاه بروید، حتما Falls Reserve Conservation Area را در برنامه خود قرار دهید.

«منطقه حفاظت شده فالز رزرو» در Goderich (ملقب به زیباترین شهر کانادا) واقع شده و حدود ۲٫۵ ساعت با تورنتو فاصله دارد. از جاذبه‌های طبیعی این منطقه می‌توان به ۲۳۰ هکتار جنگل سرسبز، صخره‌های آهکی و آبشارهای زیبا اشاره کرد.

این منطقه جنگلی توسط رودخانه‌های پیچ در پیچ محصور شده و عبور این رودخانه‌ها از روی صخره‌های آهکی آبشارهای زیبا و گودال‌های آب کم عمقی را پدید آورده که می‌توان در آن‌ها شنا کرد.

با اینکه این گودال‌ها عمیق نیستند، اما ممکن است سنگ‌ها لغزنده باشند. پس موقع شنا مراقب باشید.

از دیگر امکانات تفریحی «فالز رزرو» می‌توان به ماهیگیری، کمپینگ، دوچرخه سواری و پیاده روی اشاره کرد.

موقع طبیعت گردی مراقب پوشش گیاهی و حیات وحش منطقه باشید. جنگل اینجا از درختان چند صد ساله تشکیل شده که خانه پرندگان مهاجر بسیاری هستند.

اگر قصد دارید در این منطقه کمپ کنید، باید از قبل و به صورت آنلاین برای کمپینگ رزرو کنید. اینجا بیش از ۱۸۰ کمپ سایت فصلی دارد. برای رزرو از طریق لینک زیر اقدام کنید:

منطقه حفاظت شده فالز رزرو هر روز از ساعت ۵ صبح تا ۸ شب برای استفاده روزانه باز است و ورودی آن برای هر اتومبیل، ۱۵ دلار اعلام شده.

Where:
80900 Falls Reserve Line, Goderich, ON N7A 3Y1