پارک ساحلی آرام و سرسبز در نزدیکی تورنتو: Awenda Provincial Park

امروز می‌خواهیم یکی از پارک‌های زیبای آنتاریو را به شما معرفی کنیم. به گفته بازدیدکنندگان و کارکنان این پارک، اینجا یک جواهر پنهان در آنتاریو است و ارزش حداقل یکبار دیدن را دارد.

پارک Awenda در نزدیکی Midland واقع شده و حدود ۲ ساعت با تورنتو فاصله دارد. وسعت این منطقه به بیش از ۲۹۰۰ هکتار می‌رسد.

ساحل این پارک با سنگ های ریز و درشت پوشیده شده و مسیرهای پیاده روی سرسبزی دارد. این پارک یک جای آرام برای طرفداران کمپینگ و وقت گذرانی در طبیعت است.

پارک استانی Awenda در تمام طول سال باز است. در فصل تابستان می‌توانید در این پارک شنا، پیاده روی، دوچرخه سواری و کمپ کنید. در زمستان هم برای اسکی و پیاده روی در مسیرهای برفی گزینه خوبی است.

یکی از مسیرهای محبوب پیاده روی این پارک، Beaver Pond Trail است. این مسیر از میان یک تالاب زیبا می‌گذرد و از نظر تنوع جانوری هم یکی از جاهای مورد علاقه دوستداران حیات وحش است.

مسیر پیاده روی Beach Trail هم از کنار ساحل می‌گذرد. اگر در این مسیر قدم بزنید، می‌توانید مناظر زیبایی از دریا و بقایای یک کشتی شکسته ببینید.

می‌توانید حیوانات خانگی خود را هم با خود به ساحل ببرید. ساحل شماره ۲ برای سگ‌ها مناسب است و امکاناتی مثل سرویس بهداشتی و میز پیک نیک دارد.

ساحل شماره ۴ هم دورترین ساحل این پارک است، اما منظره بی‌نظیری از غروب آفتاب دارد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

این پارک شش کمپ سایت دارد که با فاصله از هم قرار گرفته اند. اگر دوست دارید در اینجا کمپ کنید، باید از قبل رزرو کنید. برای رزرو به قسمت رزرویشن سایت OntarioParks مراجعه کنید:

تصاویر این پارک را در ادامه ببینید.