یک گردش تابستانی مجانی: تور رایگان از تورنتو به پارک Rouge

دوست دارید یک گردش تابستانی کوتاه داشته باشید و به صورت «رایگان» از تورنتو به دیدن بزرگترین پارک شهری آمریکای شمالی بروید؟ شرکت اتوبوسرانی Parkbus این امکان را برایتان فراهم کرده.

این شرکت از ۱۷ جون تا ۱۴ اکتبر، شنبه و یکشنبه هر هفته، به صورت کاملا رایگان شما را از تورنتو به Rouge National Urban Park می‌برد.

شنبه و یکشنبه هر هفته دو اتوبوس در ساعات ۹ صبح و ۱۲ ظهر از حوالی ورودی متروی بلور- یانگ شما را سوار می‌کنند و ساعت ۴ بعد از ظهر هم از پارک حرکت کرده و مجددا همین جا پیاده می‌کنند.

این پارک نزدیک باغ وحش تورنتو است. پس می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از قبل بلیت تهیه کنید و از باغ وحش هم دیدن کنید.

توجه داشته باشید اتوبوس‌هایی که برای این گردش در نظر گرفته شده اند، از نوع اتوبوس مدرسه هستند و شاید تهویه مناسبی نداشته باشند. اما از آنجایی که این طبیعت گردی رایگان است، خیلی نمی توان ایراد گرفت.

اگر می‌خواهید در تور رایگان Rouge National Urban Park شرکت کنید، باید با کردیت کارت خود ۱۵ دلار دیپازیت ارائه کنید و صندلی خود را از الان رزرو کنید. این ۱۵ دلار موقع سوار شدن به اتوبوس به شما برگردانده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور به وب سایت زیر مراجعه کنید:

◼️Website:
www.parkbus.ca/rouge
◼️Where:
Pickup at 34 Asquith Avenue
◼️When:
Saturdays and Sundays from June 17th to October 14th, 2023