پارک ملی Point Pelee یک مقصد خیره کننده در آنتاریو

امروز می‌خواهیم به پارک ملی Point Pelee سفر کنیم. یک مقصد گردشگری خیره کننده در نزدیکی وینزور و شهر کوچک Leamington آنتاریو.

این پارک حدود ۴ ساعت با تورنتو فاصله دارد و تقریبا همه چیزهای طبیعی را در خود جای داده. از جنگل سرسبز و گونه‌های کمیاب حیات وحش گرفته تا تالاب‌ها و مسیرهای پیاده روی جذاب.

پارک ملی Point Pelee، بهشت عاشقان طبیعت است و سالانه حدود ۳۰۰ هزار گردشگر از اینجا بازدید می‌کنند. این پارک جای خوبی برای کمپ کردن، پیاده روی، قایق سواری، تماشای پرندگان، تماشای آسمان پر ستاره و شنا است.

دو سوم پارک را زمین‌های باتلاقی تشکیل داده‌اند و از میان آن‌ها مسیرهای پیاده روی رد شده. بنابراین، به راحتی می‌توانید در پارک گردش کنید و از دیدن مناظر زیبا لذت ببرید.

اگر عاشق ساحل هستید و دوست دارید کنار آب استراحت کنید، این پارک ۲۰ کیلومتر ساحل شنی نرم و طولانی‌ترین ساحل طبیعی را در Essex County دارد.

البته همه جای ساحل نمی‌توانید شنا کنید. سواحل Northwest Beach و West Beach برای شنا امن هستند و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، دوش، رختکن و مکان‌هایی برای پیک نیک دارند.

هزینه ورودی Point Pelee در این موقع سال به ازای هر بزرگسال ۸٫۵۰ دلار است. اگر دوست دارید یک شب در این پارک اقامت داشته باشید، باید از قبل محل اقامت خود را رزرو کنید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو اقامتگاه به لینک کوتاه شده زیر سر بزنید:

◼️Link:
bit.ly/pelee2023