تور یک روزه از تورنتو به Sauble Beach: شنبه ۲۴ جون – نفری ۱۱۵ دلار

تابستان فصل مسافرت است. اگر از آن دست آدم‌هایی هستید که به طبیعت گردی و سفر علاقه دارید، اما خودروی شخصی ندارید و یا نمی‌توانید به مسافرت چند روزه بروید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

شرکت اتوبوسرانی Parkbus، مجموعه‌ای از سفرهای یک روزه را برای تابستان امسال برنامه ریزی کرده که می توانید یکی از این برنامه‌ها را انتخاب کنید و با اتوبوس به مسافرت بروید.

مثلا، می توانید در یک روز از تورنتو به Sauble Beach و پارک Sauble Falls بروید و از طبیعت زیبای اینجا لذت ببرید. این سفر در تاریخ ۲۴ جون انجام می‌شود و هزینه بلیت رفت و برگشت آن ۱۱۵ دلار (در زمان انتشار مطلب) است.

اتوبوس صبح روز ۲۴ جون، ساعت ۶:۴۵ حرکت خود را از نزدیکی ایستگاه مترو Bloor-Yonge آغاز می‌کند و تقریبا ۲٫۵ ساعت بعد به مقصد می‌رسد.

طبق زمان‌بندی اعلام شده، حدود ساعت ۹:۴۵ صبح به Sauble Beach می‌رسید و تقریبا یک ربع بعد می‌توانید در پارک استانی Sauble Falls پیاده شوید و تمام روز را گردش کنید.

حدود ساعت ۳ بعد از ظهر، اتوبوس پارک و ساحل را ترک می‌کند و تقریبا ساعت ۶:۳۰ عصر به تورنتو می‌رسد.

دقت داشته باشید که این سفر در حال حاضر فقط در یک روز (۲۴ جون) برگزار می شود و در تاریخ دیگری انجام نمی‌شود. پس اگر علاقه مند هستید، از الان آن را رزرو کنید.

بهتر است هنگام سفر، تنقلات، وسایل بهداشتی و بالش گردنی برای راحتی مسیر، همراه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور یک روزه، به وب سایت زیر سر بزنید:

◼️Website:
www.parkbus.ca/sauble

تصاویری از Sauble Beach و پارک Sauble Falls Provincial را در ادامه ببینید.