توسط این سایت جدید در کانادا می توانید به صاحبخانه خود امتیاز دهید

در کانادا مستاجر هستید؟ از این به بعد می‌توانید به طور ناشناس به صاحبخانه خود امتیاز دهید.

اخیرا دو شهروند آنتاریویی وب سایتی راه اندازی کرده‌اند که در آن مستاجران می‌توانند عملکرد صاحبخانه خود را ارزیابی کنند و به آن امتیاز دهند.

به گزارش CTV News، این وبسایت از زمان راه اندازی – یعنی از هفته پیش تا حالا – بیش از هزار review دریافت کرده و از آن خیلی استقبال شده.

به گفته بنیانگذاران این وب سایت، مردم می‌توانند راجع به همه چیز، از عملکرد پزشک گرفته تا کیفیت غذای یک رستوران، نظر بدهند و آن را ارزیابی کنند، اما تا حالا این امکان برای حوزه مسکن فراهم نشده بود.

وب سایت Ratethelandlord.org از هفته گذشته رسما راه اندازی شده و مستاجران می‌توانند با مراجعه به آن، به عملکرد صاحب خانه‌های خود در بخش‌های ایمنی و سلامت، احترام به مستاجر، تعمیرات، رعایت حریم خصوصی و ثبات امتیاز دهند.

علاوه بر امتیاز دهی، مستاجران می‌توانند توضیحات بیشتری درباره نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در وب سایت بنویسند.

با این کار، وقتی یک مستاجر جدید می خواهد یک واحد مسکونی را اجاره کند، می تواند به این سایت مراجعه کند و نظرات مستاجرهای دیگر را درباره صاحبخانه بخواند و سپس تصمیم بگیرد.

طبق گزارش CTV News، از زمان راه اندازی تا حالا، استقبال مردم از این پلتفرم بی‌نظیر بوده و باعث شده وب سایت برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شود.

همچنین، مدیران این وبسایت اعلام کردند که این پلتفرم را برای کانادا و آمریکا طراحی کرده بودند، اما پس از راه اندازی، مستاجران استرالیا و بریتانیا هم خواستند از این سرویس استفاده کنند.

لازم به ذکر است که اطلاعات منتشر شده از صاحبخانه ها، تنها محدود به نام آن‌ها و کدپستی محدوده است و چیز بیشتری منتشر نخواهد شد.