لذت دیدن تونل شکوفه‌های نایاگرا فالز را از دست ندهید: اواخر آپریل – اوایل می

جاذبه‌های طبیعی زیادی در آنتاریو و اطراف تورنتو وجود دارد که بازدید از آن‌ها در فصل بهار و تابستان، خالی از لطف نیست. یکی از این جاذبه‌های چشم نواز «تونل شکوفه‌ها» در نایاگرا فالز است.

این تونل که با نام Magnolia Allée یا همان کوچه مگنولیا شناخته می‌شود، در اطراف نمایشگاه گل Niagara Parks قرار دارد.

در دو طرف یک مسیر، بیش از ۵۰ درخت مگنولیا (magnolia) کاشته شده است. با آمدن فصل بهار، این درختان شکوفه می‌دهند و تونلی از شکوفه‌های صورتی و سفید رنگ می‌سازند، درست شبیه افسانه ها.

خیلی از افراد شکوفه‌های مگنولیا را با شکوفه‌های گیلاس اشتباه می‌گیرند. اما این دو شکوفه باهم تفاوت‌های زیادی دارند. شکوفه‌های مگنولیا بزرگتر و به رنگ‌های سفید و صورتی هستند.

البته این منطقه در نایاگرا فالز گل‌های زیبای دیگری مثل لاله‌های رنگارنگ و گل نرگس هم دارد که می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

حتی اگر به طبیعت و گل و گیاه علاقه دارید، می‌توانید در ماه می‌ از نمایشگاه گل Hydrangea Show هم بازدید کنید. این نمایشگاه قرار است به مناسبت روز مادر بازگشایی شود.

درختان مگنولیا، اواخر آپریل و اوایل ماه می‌ پر از شکوفه می‌شوند. این زمان بهترین موقع برای بازدید از تونل شکوفه هاست. این فرصت کوتاه را از دست ندهید و حتما از این مسیر رویایی دیدن کنید.

زمان و مکان بازدید از Magnolia Allée در نایاگرا فالز:

When: Last week of April or first week of May
Where: 7145 Niagara Parkway, Niagara Falls, ON

تصاویر تونل شکوفه ها را در ادامه بببنید.