بازگشایی تله کابین Whirpool Aero Car در نایاگرا فالز به مناسبت عید پاک

با آمدن فصل بهار و گرم‌تر شدن هوا، Whirpool Aero Car در نایاگرا فالز دوباره فعالیت خود را از سر گرفته و علاقه مندان را به یک گردش هیجان انگیز بر فراز آب های فیروزه ای رودخانه نایاگرا می برد.

این وسیله تفریحی شبیه تله کابین است و ظرفیت جا به جایی ۳۵ نفر را دارد. این تله کابین در سال ۱۹۱۶ توسط یک مهندس اسپانیایی به نام Leonardo Torres Quevedo طراحی شده و بیش از ۱۰۰ سال است که گردشگران را جا به جا می‌کند.

با این که این تله کابین قدیمی است، اما از امنیت خوبی برخوردار است. تا الان سه بار این تله کابین بازسازی شده و به مدل پیشرفته‌تری ارتقا پیدا کرده.

تله کابین Whirpool Aero Car یک مسیر یک کیلومتری را در مدت ۱۰ دقیقه طی می‌کند و به مسافران زیبایی‌های آبشار نایاگرا و طبیعت اطراف آن را از ارتفاع نشان می‌دهد.

وقتی سوار این تله کابین هستید، با این که بین دو نقطه در داخل خاک کانادا جا به جا می شوید، اما در واقع چهار مرتبه از مرز کانادا و آمریکا عبور می کنید!

به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید پاک و به لطف هوای خوب این روزها، تله کابین Whirpool Aero Car فعالیت خودش را شروع کرده و احتمالا تا ماه نوامبر به گردشگران سرویس می‌دهد.

بلیت این تله کابین برای بزرگسالان ۱۷٫۵ دلار، برای کودکان ۱۱٫۵ دلار و برای کودکان زیر ۲ سال، رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به وبسایت زیر مراجعه کنید:

◼️Tickets:
www.niagaraparks.com

تصاویر تله کابین را در ادامه ببینید.