قیمت مسکن در این ۵ شهر آنتاریو از میانگین کلی کانادا پایین تر است

قیمت بالای مسکن در منطقه تورنتوی بزرگ (GTA)، باعث شده تا خریداران به سوی مناطق با قیمت مناسب‌تر روی آورند.

میانگین قیمت مسکن در GTA، حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار است (در فوریه ۲۰۲۳). این عدد که تقریبا دو برابر میانگین قیمت مسکن در کاناداست (حدود ۶۶۲ هزار دلار)، نشان می‌دهد که چقدر خرید مسکن در این منطقه دشوار شده.

خوشبختانه، هنوز هم در آنتاریو شهرها و مناطقی وجود دارد که قیمت مسکن در آن‌ها مناسب و مقرون به صرفه باشد. پس اگر قصد خرید دارید، این مطلب را دنبال کنید.

متخصصان املاک و مستغلات وبسایت Zoocasa، بیست منطقه کانادا را بررسی کردند تا ببینند قیمت مسکن در کدام مناطق کمتر از میانگین کشوری است.

نهایتا مشخص شد که میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه آنتاریو، پایین تر از میانگین کشوری است. در ادامه با این مناطق آشنا می‌شویم.

🔻سادبری (Sudbury)

از بین مناطقی که در این گزارش بررسی شده، سادبری، ارزانترین منطقه آنتاریو است. میانگین قیمت مسکن در این منطقه حدود ۴۰۱ هزار دلار است و تقریبا ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

🔻وینزور – اسکس (Windsor-Essex)

منطقه وینزور-اسکس با میانگین قیمت مسکن حدودا ۵۶۵ هزار و ۵۰۰ دلاری، دومین منطقه ارزان قیمت آنتاریو در این گزارش است. قیمت مسکن در این منطقه از سال گذشته ۲٫۳ درصد کاهش یافته.

🔻لندن و سنت توماس (London and St. Thomas)

سومین منطقه ارزان آنتاریو در بین مناطق بررسی شده، لندن و سنت توماس است. میانگین قیمت مسکن در این منطقه (در فوریه ۲۰۲۳) حدود ۵۸۳ هزار و ۵۰۰ دلار اعلام شده و نسبت به سال گذشته تقریبا ۲۵ درصد کاهش قیمت داشته.

🔻اتاوا (Ottawa)

پایتخت کانادا، اتاوا، چهارمین منطقه ارزان قیمت آنتاریو در این گزارش است. میانگین قیمت مسکن در این منطقه ۶۱۳ هزار دلار اعلام شده که نسبت به سال گذشته حدود ۱۴ درصد کاهش قیمت داشته.

🔻نایاگرا ریجن (Niagara Region)

این منطقه توریستی، پنجمین شهر ارزان آنتاریو در بین مناطق بررسی شده است. میانگین قیمت مسکن در نایاگرا، حدود ۶۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار اعلام شده که نسبت به سال گذشته ۲۲٫۴ درصد کاهش داشته. برای دیدن لیست کامل ۲۰ منطقه بررسی شده را در ادامه ببینید.