این ۱۲ رستوران در تورنتو در لیست ۱۰۰ رستوران برتر کانادا قرار گرفتند

به تازگی Yelp، فهرستی از ۱۰۰ رستوران برتر کانادا در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده که ۱۲ تا از این رستوران ها در تورنتو قرار دارند.

در واقع Yelp یک شرکت آمریکایی است که با توسعه وبسایت و اپلیکیشن خود این امکان را فراهم کرده تا مردم دیدگاه های خود را در رابطه با مشاغل، به ویژه رستوران ها و کافه ها، به اشتراک بگذارند.

برای دیدن فهرست کامل ۱۰۰ رستوران برتر کانادا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://blog.yelp.com/

در ادامه رستوران های برتر تورنتو از دیدگاه Yelp را به شما معرفی کرده ایم. لازم به ذکر است که این رتبه بندی بر اساس نظرات و امتیازدهی کاربران انجام شده است.

🔻Baretto Caffé

این رستوران مدرن ایتالیایی جایگاه سوم را در بین ۱۰۰ رستوران برتر کانادا به دست آورده و به خاطر شیرینی ها و قهوه عالی معروف شده است. علاوه بر شیرینی و قهوه، شما می توانید از انواع پیتزا، پاستا و سوپ های خوشمزه این رستوران هم لذت ببرید.

Website: www.barettocaffe.com
Address: 1262 Don Mills Rd., Unit 106, North York, ON

🔻New Orleans Seafood & Steakhouse

 

این رستوران جایگاه دهم در بین ۱۰۰ رستوران کانادا را از آن خود کرده و یک انتخاب عالی برای علاقمندان به غذاهای دریایی است. منوی این رستوران بر اساس مواد غذایی هر فصل چیده می شود و به صورت هفتگی تغییر می کند.

Website: www.cajuntoronto.com
Address: 267 Scarlett Rd., Toronto, ON

🔻Grandma Loves You

این رستوران سال گذشته جایگاه اول رتبه بندی Yelp را از آن خود کرده بود اما امسال در رتبه ۱۵ ام قرار گرفته. این رستوران به ساندویچ های خوشمزه اش معروف است. همچنین در این جا کیک های وگان هم سرو می شود.

Address: 1084 Yonge St., Toronto, ON

 

 

1. Baretto Caffé
2. New Orleans Seafood & Steakhouse
3. Grandma Loves You
4. Momo Hut & Gardens
5. Her Father’s Cider Bar + Kitchen
6. Mystic Muffin
7. Yasu
8. Alo Restaurant
9. Scaramouche Restaurant
10. Mamajoun Armenian Pizzeria
11. Aleppo Kebab
12. Sugo