۵ شهر کانادا که بعضی توریست‌ها از سفر به آن‌ها ناراضی بوده‌اند

معمولا وقتی می خواهند شهرهای توریستی را رتبه بندی کنند، به میزان نظرات مثبت آن ها در سایت هایی مثل Tripadvisor توجه می کنند.

اما حالا به تازگی یک شرکت تحقیقاتی بریتانیایی به نام King Casino Bonu، یک ارزیابی جدید انجام داده و ۸۵ تا از مقاصد برتر گردشگری جهان را از لحاظ «نارضایتی توریست ها» رتبه‌بندی کرده.

این رتبه‌بندی که بر اساس نظرات مردم در سایت‌های مختلف گردشگری (مثل Tripadvisor) انجام شده، نشان می‌دهد که در کانادا میزان نارضایتی توریست ها از شهر تورنتو بیشتر از سایر شهرهای کانادا بوده.

حدود ۱۰٫۹ درصد گردشگران معتقدند که پس از سفر به تورنتو، از آن ناامید شده اند و راضی نبوده اند. این توریست ها معتقدند که بیش از همه، از رفتن به باغ وحش تورنتو پشیمان شده اند.

البته شاید بعضی توریست ها تجربه رضایت بخشی در شهر ما نداشته اند، اما در کل تورنتو یک شهر زیبا و دوست داشتنی، با جاذبه های تفریحی فراوان است. اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم، نزدیک به ۹۰ درصد توریست ها از سفر به تورنتو رضایت داشته اند.

پس از تورنتو، شهر مونترال ۱۰٫۳ درصد از گردشگران را ناامید کرده و دومین شهر overrated کانادا لقب گرفته. به نظر گردشگران، Biodome de Montreal ناامیدکننده‌ترین جاذبه دیدنی این شهر است.

سومین شهر ونکوور است که ۹٫۳ درصد گردشگران را ناامید کرده و Gastown هم به عنوان ناامیدکننده‌ترین جاذبه دیدنی این شهر انتخاب شده.

اتاوا به عنوان چهارمین شهر کانادا، ۸٫۶ درصد گردشگران را ناامید کرده و موزه علم و فناوری کانادا هم یکی از بدترین جاذبه‌های دیدنی شهر لقب گرفته.

در نهایت، کبک سیتی با کسب ۸٫۲ درصد عدم رضایت، پنجمین شهر overrated کانادا است و Old Quebec Funicular هم ناامید کننده‌ترین جاذبه شهر اعلام شده.

در مجموع، تورنتو سی و ششمین شهر از لحاظ نارضایتی توریست ها در جهان است و بعد از آن شهر‌های مونترال (رتبه ۴۳)، ونکوور (۵۶)، اتاوا (۶۰) و کبک سیتی (۶۷) قرار دارند.

شهر بانکوک با کسب ۱۶٫۶ درصد عدم رضایت توریست ها، اولین شهر overrated این رتبه‌بندی است و Khaosan Road هم پشیمان کننده ترین جاذبه این شهر اعلام شده.

فهرست ده شهر اول این رده بندی و میزان نارضایتی توریست ها را در ادامه ببینید.