۶ برند بوت و کفش زمستانی با کیفیت در کانادا

انتخاب یک چکمه مناسب برای زمستان های کانادا، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چون علاوه بر گرم نگه داشتن پا، باید ضد لغزش هم باشد تا روی زمین های پوشیده از برف و یخ زمین نخوریم.

همچنین، هنگام خرید بوت باید به این نکته توجه کنیم که آن را برای استفاده روزمره می‌خواهیم یا به یک بوت برای روزهای برفی نیاز داریم.

البته خریدن یک بوت خوب و باکیفیت چندان ارزان نیست، اما ارزش دارد برای آن هزینه کنید.

در ادامه تعدادی از برندهای باکیفیت بوت و کفش زمستانی در کانادا را به شما معرفی می‌کنیم.

🔻Sorel

 

مدل های این برند کانادایی کلاسیک هستند و رویه چرم و زیره لاستیکی دارند. به همین دلیل در برف و یخ، پای شما را گرم و خشک نگه می دارند.

ژاکت های زمستانی این برند معروف هستند و چکمه های بادوامی هم دارد. بوت های لوکس این برند بیش از ۵۰۰ دلار قیمت دارند. البته می توان بین مدل های آن، چکمه ۲۰۰ دلاری هم پیدا کرد.

ca.pajar.com

🔻Keen

بوت های این برند کانادایی گزینه های خوبی برای کوهنوردان، ورزشکاران و به طور کلی برای انجام فعالیت در فضای باز هستند. همچنین، مدل های متنوع برای افراد سایز بزرگ هم دارند.

www.keenfootwear.com

🔻Timberland

بسیاری از مردم عاشق برند تیمبرلند هستند. بوت کلاسیک این برند در اصل برای کارگران ساختمانی طراحی شده بود. اما راحتی و استحکام آن باعث شد تا افراد عادی هم جذب آن شوند.

اگر یکی از این بوت ها را بخرید، تا سال ها نیاز به بوت دیگری نخواهید داشت.

www.timberland.ca

🔻Columbia

محصولات برند کلمبیا، علاوه بر طرح های متنوع، قیمت و کیفیت مناسبی دارند. اگر به دنبال بوت برای استفاده روزمره یا بوت مخصوص روزهای برفی هستید، این برند گزینه خوبی است.

بوت ضد آب Omni-Heat این برند به دلیل سبک بودن و گرم نگه داشتن پا، طرفدارن زیادی دارد.

www.columbia.com

🔻The North Face

برند The North Face تجهیزات زمستانی با کیفیت تولید می کند و قیمتی مناسبی دارد. بوت های متنوع این برند، ضد آب، سبک و گرم هستند.