یک ساحل نسبتا خلوت و آرام در تورنتو Kew-Balmy Beach

ساحل شنی Kew-Balmy یکی از ساحل های زیبا و محبوب تورنتو است. این ساحل خلوت تر و ساکت تر از ساحل WoodBine است و در آن خبری از تورهای والیبال نیست. به همین دلیل بسیاری از مردم پیاده روی و آفتاب گرفتن در آن را ترجیح می دهند. ساحل Kew-Balmy به وسیله پارک سگ ها از WoodBine جدا شده.

در صد متری اول ساحل، ایستگاه غریق نجات تاریخی Leuty قراردارد. تاریخچه ساخت این ایستگاه به ۱۹۲۰ میلادی بر می گردد و یکی از آخرین بناهای تاریخی باقی مانده در امتداد سواحل تورنتو است. گفته می شود که این ایستگاه در طول عمر خود بیش از ۶ هزار نفر را نجات داده.

در بالای ساحل، باغ های Kew، باشگاه بولینگ چمنی، زمین بسکتبال و بیسبال و یک فواره به سبک معماری رنسانس ایتالیایی قرار دارد.

در قسمت شمال غربی ساحل در امتداد خیابان کوئین شرقی، خانه تاریخی Kew Williams دیده می شود. هم اکنون باغ های Kew جزو اموال عمومی محسوب می شوند.

در امتداد مسیر پیاده روی چوبی ساحل، به صخره هایی می رسیم که به شکل انگشتان دست هستند. این صخره ها حدود ۲۰۰ متر طول دارند و در انتها به دریاچه می رسند. البته که این صخره ها طبیعی نیستند و توسط انسان ها ایجاد شده اند.

در ساحل Kew-Balmy علاوه بر آفتاب گرفتن، امکان انجام فعالیت های آبی مثل کایاک سواری هم فراهم است. از دیگر نقاط دیدنی ساحل، کلاب ساحلی Balmy است که در سال ۱۹۰۵ تاسیس شده.

در نهایت به کارخانه تصفیه آب R. C. Harris می رسیم که ساختمان آن به دلیل زیبایی معماری، با نام مستعار کاخ تطهیر(Palace of Purification) شناخته می شود.