یک دریاچه زیبا برای شنا در نزدیکی تورنتو Elora Quarry

اگر دوست دارید با دوستان یا خانواده به گردش یک روزه اطراف تورنتو بروید و تنی به آب بزنید، ما به شما دریاچه معدن قدیمی Elora را پیشنهاد می کنیم.

در شمال غربی تورنتو و بین دو شهر Fergus و Elora، معدن قدیمی سنگ آهک الورا منتظر شماست. این معدن قدیمی یک ساعت با شهر تورنتو فاصله دارد و از زمانی که معدن تعطیل شده، این منطقه به یک محل معروف، تمیز و امن برای شنا تبدیل شده.

محل شنا با صخره های ۱۲ متری زیبا احاطه شده و اگر در ساحل شنی دریاچه نشسته باشید، چشم انداز بی نظیری از صخره ها را در مقابل چشمان خود می بینید. ممکن است با دیدن صخره های بلند، وسوسه شوید که از بالای آن ها به داخل آب بپرید، اما این کار ممنوع است و در صورت پریدن از پارک بیرونتان می کنند.

خیالتان از بابت تمیزی آب دریاچه راحت باشد. در تابستان هر هفته میزان تمیزی آب چک می شود و از اواخر ماه جون که هوا گرم تر می شود، دمای آب دریاچه برای شنا مناسب است.

اگر از آن دسته افراد هستید که شنا را دوست ندارند، می توانید در محل بزرگی که برای پیک نیک ساخته شده باربیکیو کنید و از مسیر پیاده روی لذت ببرید.

پارک از ۱ جون تا ۵ سپتامبر (Labour Day) باز است و ساعت کاری آن در روزهای عادی هفته از ۱۱ صبح تا ۸ شب و آخر هفته ها از ۱۰ صبح تا ۸ شب است.

هزینه ورودی پارک برای یک روز گردش بزرگسالان ۱۰٫۵ دلار است و هزینه پارکینگ هم ۱۵ دلار. بلیت ها را باید از سایت زیر به صورت آنلاین تهیه کنید:

◾️Website:
tickets.grandriver.ca