از دنیای دیجیتال خسته شده اید؟ در تور «رهایی از دنیای دیجیتال» شرکت کنید

اگر درگیر مشغله های ذهنی و دغدغه های کاری فراوان هستید و از تماس های تلفنی و نوتیفیکیشن های بیشمار گوشی موبایل خود خسته شده اید، تور «رهایی از دنیای دیجیتال» بهترین گزینه برای شما است.

این تور چهار روزه، از ۱۵ تا ۱۸سپتامبر در محل Camp Walden در نزدیکی Bancroft آنتاریو برگزار می شود. محل برگزاری تور، حدود دو ساعت و نیم با تورنتو فاصله دارد.

این کمپ از سال ۲۰۱۵ فعالیت می کند و قصد دارد دوره رهایی از دنیای دیجیتال را بدون استفاده از تکنولوژی، به دور از صحبت های کاری و بدون اسامی واقعی افراد برگزار کند.

حداکثر ظرفیت این دوره ۲۵۰ نفر است و سن متقاضیان باید ۲۱ سال به بالا باشد. هزینه دوره به ازای هر نفر از ۱۵۰ دلار تا ۷۵۰ دلار متغیر است.

به گفته برگزار کنندگان، این دوره می تواند شما را از دغدغه های روزمره رها کند و تجربه ای عمیق و احساس رهایی از دنیای دیجیتال را برایتان به همراه داشته باشد.

این تور چهار روزه بدون تلفن همراه برگزار می شود و با کاهش استرس و آشنایی با دوستان جدید، تجربه منحصر به فردی برای شما ایجاد خواهد کرد.

در مدت زمان اقامت در کمپ، فعالیت های اختیاری مانند آتش بازی، شنا و ورزش‌های آبی و تماشای ستاره‌ها بدون آلودگی نوری برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید آن ها را انجام دهید و یا اینکه صرفا یک گوشه بنشینید و از تماشای مناظر اطراف اسکله لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو به سایت زیر مراجعه کنید:

◾️Website:
www.thisisreset.org/camp