آتش بازی Canada Day را در کجای تورنتو تماشا کنیم؟

همین جمعه ۱ جولای، کانادا تولد ۱۵۵ سالگی خود را جشن می گیرد. به همین مناسبت، برنامه ها و جشن های مختلفی در تورنتو تدارک دیده شده.

علاوه بر برنامه های سرگرم کننده مختلف، آتش بازی پای ثابت جشن های Canada Day است.

اگر می خواهید برای شرکت در برنامه های Canada Day و تماشای آتش بازی بروید، توصیه می کنیم از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. چون به دلیل استقبال بالای مردم، پیدا کردن جای پارک بسیار دشوار خواهد بود.

برنامه های Canada Day و مراسم آتش بازی در تورنتو را امسال در شش نقطه زیر تماشا کنید:

🔻Ashbridges Bay

نمایش آتش بازی شهرداری تورنتو از ساعت ۱۰ شب در Ashbridges Bay آغاز می شود. تماشای آتش بازی در ساحل، صفای دیگری دارد.

🔻Mel Lastman Square

برنامه های Canada Day در میدان مل لستمن از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب برگزار می شود. در انتها هم مراسم آتش بازی را تماشا خواهید کرد.

🔻Canada’s Wonderland

نمایش سالانه آتش بازی در پارک واندرلند جذاب و دیدنی است. این نمایش ساعت ۱۰ شب آغاز می شود. روز تعطیلی را در این پارک تفریح کنید و در نهایت هم نمایش آتش بازی را تماشا کنید.

🔻Milliken Park

پارک Milliken Park در اسکاربورو نمایش آتش بازی معروفی دارد. این نمایش ساعت ۱۰ شب آغاز می شود. باید زودتر در این پارک حاضر شوید تا بتوانید یک جای مناسب برای تماشای مراسم بگیرید.
🔻Stan Wadlow Park
مراسم Canada Day در این پارک از ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود. استیج سرگرمی، بازارچه صنایع دستی، بیر گاردن و فروشندگان غذا اینجا هستند تا یک روز خاطره انگیز برایتان بسازند. نمایش آتش بازی هم ساعت ۱۰ شب آغاز می شود.
🔻Downsview Park
برنامه های این پارک در نورث یورک به مناسبت Canada Day، همیشه جذاب هستند. فضای این پارک آمادگی پذیرایی از ۴۰ هزار نفر را دارد. نمایش آتش بازی آن ها هم ساعت ۱۰ شب آغاز می شود.