ازدحام شدید در فرودگاه پیرسون تورنتو: لطفا صبر داشته باشید و آماده به فرودگاه بیایید

این روزها اگر می خواهید به تورنتو سفر کنید یا قصد مسافرت از تورنتو را دارید، خودتان را برای ساعت ها معطلی و ایستادن در صف های طولانی و طاقت فرسا آماده کنید.

چون که فرودگاه پیرسون تورنتو در روزهای اخیر با ازدحام عجیبی رو به رو است و مسافران مجبور هستند ساعت ها قبل از پرواز به این فرودگاه بیایند.

بسیاری از کسانی که اخیرا مسافر فرودگاه پیرسون بوده اند، گفته اند که تجربه سفر این بار اصلا مثل سفرهای قبل نبوده.

از طرفی بیماری کرونا تا حدودی فروکش کرده و محدودیت های مسافرتی کاهش پیدا کرده، در نتیجه تمایل مردم به مسافرت بیشتر شده. از طرفی دیگر، همچنان بعضی پروتکل ها در فرودگاه ها رعایت می شوند که رسیدگی به وضعیت مسافران را طولانی تر می کنند. این عوامل دست به دست هم داده اند و صف های طویل در فرودگاه های کانادا ایجاد کرده اند.

یکی از دلایل دیگری که وزیر حمل و نقل کانادا برای شلوغی فرودگاه ها اعلام کرده، عدم آمادگی و ناواردی بسیاری از مسافران است. یعنی اینکه بعضی مسافران با مقررات سفرهای هوایی آشنایی کامل ندارند. برای مثال، وسایل خود را طبق مقررات امنیتی تفکیک نمی کنند.

همین عدم آشنایی با مقررات سفرهای هوایی، باعث طولانی شدن رسیدگی به وضعیت مسافران قبل از پرواز می شود.

این شلوغی و هرج و مرج در فرودگاه ها طاقت فرسا است و باعث شده تا بسیاری از مسافران عصبانی شوند.

در این رابطه فرودگاه پیرسون تورنتو از مسافران خواسته تا صبر داشته باشند و از هرگونه آزار کلامی و تهدید کارکنان خودداری کنند. چرا که تمام تلاش کارکنان این است که مسافران هرچه سریعتر به پرواز خود برسند.

 

منابع: ctvnewsctvnewsblogto