با اتوبوس های مدرن از تورنتو به پارک Algonquin سفر کنید

آیا شما هم منظره های خیره کننده پارک Algonquin را در تصاویر دیده اید و دوست دارید به این پارک دوست داشتنی سفر کنید، اما وسیله نقلیه ندارید؟ اصلا نگران نباشید.

بهار و تابستان امسال می توانید با اتوبوس های Parkbus از تورنتو به نقاط مختلف پارک Algonquin سفر کنید و دوباره با همان اتوبوس ها برگردید.

این سفر ۲۷۵ کیلومتری با اتوبوس های Parkbus حدود ۳ تا ۴ ساعت طول می کشد. اما صندلی های بزرگ و مناسب، کولر و سرویس بهداشتی داخل اتوبوس، امکاناتی هستند که سفر را برایتان راحت می کنند.

علاوه بر این، اتوبوس ها کلی فضا برای وسیله های سفر و کمپ مثل کوله پشتی، قایق های بادی، دوچرخه های تاشو و غیره دارند. حتی می توانید دوچرخه معمولی هم با خود ببرید، اما باید از قبل جای آن را رزرو کنید.

این اتوبوس ها در دو مکان مختلف در تورنتو برای پیاده و سوار کردن مسافران توقف می کنند. یکی در تقاطع یانگ و بلور و دیگری هم در نزدیکی میجر مکنزی و بزرگراه 400.

قیمت بلیت های دو طرفه عادی ۱۱۰ دلار است. دانشجویان و سالمندان ۸۸ دلار برای بلیت می پردازند و بلیت کودکان هم ۵۵ دلار است. اگر بخواهید می توانید حیوان خانگی خود را هم ببرید که برای آن باید ۱۰ دلار اضافی بپردازید.

علاوه بر پارک Algonquin، این شرکت به دیگر پارک ها و مناطق حفاظت شده آنتاریو هم اتوبوس دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت به سایت parkbus.ca مراجعه کنید. برای مشاهده چند تصویر زیبا از پارک Algonquin،بر روی تصوبر زیر کلیک کنید.