اظهارات عجیب داگ فورد دوباره خبرساز شد

داگ فورد، نخست وزیر آنتاریو، به اصطلاحات عجیب و غریبش معروف است. او بارها در کنفرانس های خبری از جملات و اصطلاحات عجیب استفاده کرده و خبرساز شده.

حالا خبرنگارها از او درباره برنامه دولت برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید پرسیده اند.

داگ فورد هم گفته که برنامه بازگشایی مدارس به زودی اعلام می شود و در سال تحصیلی جدید، حتی اگر مجبور باشد خودش اتوبوس مدرسه می راند و دانش آموزان را به مدرسه می رساند.

شهروندان آنتاریو هم در فضای مجازی این اظهارات را سوژه طنز خود کرده اند. عده ای از گواهینامه وی پرسیده اند که آیا می تواند اتوبوس مدرسه براند؟ برخی هم گفته اند که هیچ دانش آموز دیگری مثل فرزند آن ها حاضر نیست با اتوبوسی که داگ فورد راننده آن است به مدرسه برود!

قبلا داگ فورد در یک کنفرانس خبری در ابتدای شیوع کرونا خود را یک «گوریل ۸۰۰ پوندی» خطاب کرده بود که فشار می آورد تا تعداد آزمایش های کرونای روزانه بالا برود.

وی همچنین بارها تظاهرات کنندگان ضد ماسک و کسانی که مقررات کرونایی را رعایت نمی کنند و پارتی می گیرند را Yahoo (انسان زننده و بی ادب) خطاب کرده.

یک بار هم که داگ فورد برای بازگشایی آرایشگاه ها تحت فشار بود، گفت که خودش هم نیاز به آرایشگاه دارد، چون که شبیه سگ شیپ داگ (نوعی نژاد سگ پشمالو) شده.

داگ فورد به واسطه سیاست هایی که برای مقابله با کرونا اعمال کرد، طرفداران و مخالفان خاص خود را دارد. آیا شما از عملکرد داگ فورد در بحران کرونا راضی هستید؟

 

منبع: blogto