باغ های سیب نزدیک تورنتو برای سیب چینی

اگر دوست دارید به باغ های اطراف تورنتو بروید و لذت چیدن سیب از درخت را تجربه کنید، الان وقتش است.

این باغ های سیب نزدیک تورنتو هستند:

🔸Applewood Farm Winery
این باغ در Stouffville است و حدود یک ساعت و نیم با تورنتو فاصله دارد. بلیط ورودی برای هر نفر ۱۰ دلار است که شامل چیدن یک کدوتنبل هم هست. برای چیدن سیب باید کیسه تهیه کنید. قیمت کیسه ده پوندی ۱۵ دلار و بیست پوندی ۲۵ دلار است.

🔸Brooks Farms
این باغ در Mount Albert است و حدود یک ساعت و ربع با تورنتو فاصله دارد. قیمت کیسه ۲۰ پوندی ۴۲ دلار و کیسه ۱۰ پوندی ۲۵ دلار است.

🔸Organics Family Farm
این باغ در مارکام است و حدود یک ساعت با تورنتو فاصله دارد. بلیط ورودی برای هر نفر ۱۲ دلار است که شامل یک کیسه پنج پوندی برای چیدن سیب است.

🔸Pine Farms Orchard
این باغ در کینگ سیتی است و حدود یک ساعت با تورنتو فاصله دارد. بلیط ورودی ۵ دلار است و به ازای هر پوند سیب، باید ۱٫۹۹ دلار بپردازید.

🔸JC Agri Orchards
این باغ هم در کینگ سیتی است و حدود یک ساعت با تورنتو فاصله دارد. این باغ از ۱۲ سپتامبر برای سیب چینی باز می شود. برای سیب چینی نیازی به پرداخت ورودی نیست. قبل از مراجعه حتما با شماره تلفن باغ تماس بگیرید.

🔴نکته مهم: هنگام مراجعه به هر یک از این باغ ها، دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود. قبل از مراجعه حضوری حتما وبسایت هر باغ را بررسی کنید و از شرایط آن ها مطلع شوید.

 

آدرس و وبسایت باغ ها در تصاویر زیر: