اهدای تبلت و اینترنت رایگان به ۲۱ هزار دانش آموز در آنتاریو

دولت آنتاریو اعلام کرده که به ۲۱ هزار دانش آموز اهل آنتاریو، تبلت آی پد و اینترنت رایگان اهدا خواهد کرد تا مشکلی در گذراندن دوره های آنلاین درسی نداشته باشند.

هنوز مشخص نیست چه کسانی واجد شرایط این طرح خواهند بود. طبق اعلام دولت، تعیین دانش آموزانی که به این امکانات دسترسی ندارند، بر عهده مدارس خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش آنتاریو در کنفرانس خبری گفت: “دولت متعهد است که از دسترسی عادلانه به آموزش اطمینان حاصل کند تا هر کودکی صرف نظر از وضعیت توانایی و شرایط جغرافیایی یا اجتماعی-اقتصادی، بتواند در زمان تعطیلی مدارس به یادگیری ادامه دهد.”

 

🔻به روز رسانی شنبه ۱۸ آپریل ۲۰۲۰: به اطلاع همراهان هموطن می رسانیم که ما تاکنون از منبعی نتوانستیم تایید بگیریم که این تبلت ها پس از اتمام آموزش آنلاین باید به دولت بازگردانده شوند یا خیر. اما طبق گفته کسانی که لپ تاپ دریافت کرده اند، از آن ها خواسته شده که لپ تاپ را بعد از اتمام دوره بازگردانند. از این رو احتمال می دهیم که دولت آنتاریو پس از اتمام آموزش آنلاین، تبلت ها را نیز پس بگیرد. ما به آدرسی که در منبع خبر ذکر شده یک ایمیل فرستادیم، اگر پاسخ دریافت کنیم اینجا می نویسیم.

هموطن: برای زندگی بهتر در تورنتو

منبع: cp24